Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

meer geld verdient per verkocht album dan een grote label

Enviado por yaya2017 
meer geld verdient per verkocht album dan een grote label
26-September-2018 05:51
Yeezy is niet het enige bewegende merk van het sneaker merk zoals Apple. Jordan Nike Air Force 1 Womens Brand zou naar verluidt in december 2016 meer dan een miljoen paar "Space Jam" Air Jordan XI's hebben verkocht. Katee ging ook zeggen: "De woestijnrat 500 verkocht 250 duizend in één uur op Coachella-weekend. Probeer Nike Air Pegasus 89 Femme alstublieft niet Yeezy of iemand die Yeezy draagt ??te spelen. Wij zijn de toekomst. "Gezien het aantal mensen dat ik ooit in de schoen heb gezien, is de bewering van Kanye waarschijnlijk waar. De restwaarde schommelt www.daviddenardi.fr rond de $ 50 boven de detailhandel, wat velen ertoe brengt te geloven dat Kanye's eerste claim van "iedereen die Yeezys wil hebben, Yeezys krijgt" waar is. Hij zei ook: "De Yeezy 700 is de meest gevraagde schoen van adidas." de uitrol van de Yeezy 700 was raar. Het werd in november verloot bij ComplexCon. Paren waren voorverkocht op Yeezy Supply en vervolgens werd de schoen uiteindelijk uitgebracht in Adidas Superstar Womens maart. Zou het Adidas 'meest gevraagde sneaker zijn geweest, gezien de uitgebreide tease van een release die het heeft ondergaan? Ik geloof het. De vraag van Kanye over de best betaalde persoon in sneakers is waar Nike Air Huarache Womens de zaken wankel worden: hebben we het erover dat hij het meeste per paar wordt uitbetaald - hij vergelijkt zichzelf met een onafhankelijke artiest die veel meer geld verdient per verkocht album dan een grote labelartiest - Nike Air Max 90 Femme Noir of heeft hij het over het net?

Als het de laatste is, is het zeker niet waar. In mei 2016 tekende LeBron James een contract voor een levenslange miljardendaling met Nike. Misschien gaf Adidas dat soort geld aan Kanye. Ze hebben hem toch contractverlenging op lange termijn gegeven in 2016, maar de details van dat contract zijn onbekend. Met betrekking tot het verdienen van meer geld dan Michael www.helaynaliviero.co.uk Jordan, twitterde ESPN-verslaggever Darren Rovell: "Jordan's jaarlijkse take van Nike waarschijnlijk in de toekomst Bereik van $ 125 miljoen. Ik ga zeggen dat Kanye ... um ... niet overal in de buurt is. "Michael Jordan Adidas NMD Femme is ook $ 1,65 miljard waard. Het eigen vermogen van Kanye West is naar verluidt ergens rond de $ 145 miljoen (kom niet op me met: "Nou, eigenlijk is het $ 150 miljoen", Kris Jenner). De vergelijking met Jordani? is interessant Adidas ZX Flux Womens omdat Kanye gefascineerd lijkt te zijn door hem. zegt dat hij op de basisschool Jordans tekende en dat hij jarenlang gekletst heeft over het vergelijken van zichzelf met de Jumpman en vorig jaar overtrof Adidas de merknaam van Jordan Brand in Noord-Amerika, hij tweette zelfs: "Adidas was een geweldige partner en ze hebben Yeezy be Yeezy, dit had bij Nike nooit kunnen gebeuren. "Hij is nog www.rockstarbodies.co.uk steeds geobsedeerd door Nike, zelfs na zijn rantsoenen zeggen CEO Mark Parker," praatte het zelfs. "Parker is, voor wat het waard is, naar schatting $ 250 miljoen waard. Nike mede-oprichter Phil Knight heeft een waarde Nike Air Pegasus 89 Womens van bijna $ 30 miljard, hoewel hij in juni 2016 van het merk afstapte.

Kanye's latere tweets, die zijn connectie met president Donald Trump laten zien, hebben ervoor gezorgd dat mensen zeiden dat ze 'van Yeezy af' waren of zelfs Adidas Superstar Womens aangewakkerd om video's te posten van hen die hun Yeezys weggooiden, net als in 2016 toen New Balance Trump ondersteunde. Het bleek ook negatief voor Under Armour, wiens CEO, Kevin Plank, zich in de fabrieksraad van Trump bevond. Kanye zei dat hij Trump meer dan een jaar geleden steunde en niemand hun Yeezys verbrandde. Ik denk dat het allemaal voor de show is en ik zal niet in de politiek Nike Air Odyssey Femme stappen. Omdat niets gekker is dan politiek in sneakers te slepen - iets dat Democraten, Republikeinen, Onafhankelijken, Communisten, wat dan ook, allemaal draagt. Michael Jordan, naar verluidt, zei: "Republikeinen Nike Air Force 1 Mujer kopen ook sneakers," en misschien is dat de hoek die Kanye West voorneemt . Ik weet het niet. Misschien vertelt hij het ons in een tweet. Misschien twittert hij de financi?le inkomsten van Adidas of een persoonlijke betaling van het Nike Roshe Run Mujer merk. Misschien heeft hij gelijkheid in het bedrijf zoals Steph Curry heeft in Under Armour.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar