Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

go was Roitfeld direct en zei dat het e

Enviado por yaya2017 
go was Roitfeld direct en zei dat het e
14-February-2019 08:43
De ster-editor en stylist willen dat het tijdschrift verder gaat dan haarzelf. "Ik wil geen stoffig merk zijn, ik wil een jong merk zijn." Carine Roitfeld laat een nieuwe generatie de leiding nemen van het tijdschrift dat ze heeft opgericht. Meestal. Zoals het nieuwe logo voor de tweejaarlijkse CR Fashion Book-afdruk magazine Roitfeld oprichtte in 2012 na het verlaten van de Franse Vogue Nike Air Max 270 Damen en is de hoofdredacteur en stylist van sinds - nu een veel kleinere, meer verfijnde "CR" die zweeft in de linker bovenhoek na een bijna cover-Nike Air Max 270 Femme size handtekening - Roitfeld vermindert haar rol, en zal nu toezicht houden op de redactie na jarenlang leiden.Vaag als die beschrijving mogelijk is, Nike Air Max 90 Dames het feit is dat Roitfeld eigenlijk geen nieuwe titel heeft en er is niemand die haar als editor vervangt, maar ze zal veel minder styling doen van shoots (ze deed er alleen een voor de aankomende lente / zomer uitgave, voordat ze ze allemaal deed) en de redactie van tijdschriftredactie in Nike Air Max 2017 Dames de toekomst, in plaats daarvan zal Roitfeld meer focussen op andere projecten, zoals samenwerkingen en werken voor een groeiend Adidas Falcon Femme aantal klanten voor haar creatieve studi o en merkadviesbureau CR Studio.

"Ik weet niet wat ik nu wil worden genoemd," zei ze onlangs, na net aangekomen in New York voor fashion week uit Parijs. "Ik heb ook geen bureau [op kantoor]. Ik had er al een tijdje geleden, maar ik vond Nike Air Max 97 Donne het niet leuk. Ik zit gewoon aan een tafel met een gratis stoel. Ik wil geen deur, "Oh, klop voor je naar binnen gaat." Dat ben ik niet. "Een van de zes CR-covers voor het lente / zomer-nummer, met het nieuwe logo en een frisse cover met de Britse actrice Cynthia Erivo. Hoffelijkheid. Ze zeiden dat professionele titels belangrijker zijn in Amerika - "Ik kijk nooit naar titels, om eerlijk te zijn." Niettemin is haar zoon Vladimir Nike Air Max 270 Femme Restoin Roitfeld, die zij toegeeft een meer Amerikaans gezichtspunt heeft, de president van CR, en is Patrik Sandberg gepromoveerd tot de rol van redacteur en creatief directeur. "Ik ben een andere stilist in het tijdschrift geworden," zei Roitfeld op een blithe toon. "Ik denk dat het absoluut tijd is om de deur naar een nieuwe generatie te openen. Mensen in de mode, je weet wel, ze vervelen zich, dus we moeten Nike Air Presto Femme hen iets spannends, energieks en nieuws geven. "

Van het nieuwe logo was Roitfeld direct en zei dat het een poging was om een ??groeiend merk weg te houden van zo'n diepe associatie met haar. "Het tijdschrift was van mij, mijn droom, toen was het bijna een schaduw," zei Roitfeld, zinspelen op andere Adidas Falcon Damskiestylisten worden afgeweerd door haar grote aanwezigheid, letterlijk en figuurlijk, bij de titel. "Ik heb veel gewerkt, maar Adidas NMD Femme ik denk dat ik eindelijk ben opgegroeid - ik ben niet alleen een redacteur, ik ben het hoofd van dit merk dat het tijdschrift en de Adidas ZX 750 Damskie studio omvat en nog meer." Terwijl Roitfeld het onderhouden van haar relatie met Hearst Magazines, waar ze werkt als wereldwijde modedirecteur Nike Air VaporMax Femme van Harper's Bazaar en die ook CR en de nieuwere CR Mens opereert via een partnerschap met haar digitale mediasegment, lijkt het erop dat "more Adidas NMD Dames to come" betekent een verdere uitbreiding van de merk dat ze nu overziet. Ik werd me er scherp van bewust hoe belangrijk de eerste jaren van ons leven eigenlijk zijn.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar