Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

Adidas dråber ny sko i Instagram Stories musikvideo

Enviado por JeannetteMcBean 
Adidas dråber ny sko i Instagram Stories musikvideo
22-October-2018 05:33
Adidas Originals lancerede sin P.O.D. System af sneakers med en musikvideo på Instagram Stories i går. Videoen "Disappearing Cinema" fremhævede den 19-årige rapper Curtis Roach, der introducerede en ny single kaldet "Spectacular", mens han bar P.O.D. sko, ifølge en meddelelse delet med mobil marketingmedarbejder.

adidas ultra boost 3.0 tilbud Duer & Planer, et musikfundingssted, der drives af popkulturmedieplatformen Complex, viste videoen i 24 timer på sin @pigsandplans-konto, pr. Fodtøjsnyheder. Colin Tilley, en direktør, der har arbejdet med kunstnere Rihanna, Kendrick Lamar og DJ Khaled, skød videoen.

adidas superstar tilbud Videoen til Adidas Originals P.O.D. Systemlinje af sko er en innovativ måde at nå frem til et mobilt publikum af tidlige adoptere af nye stilarter og trends. Duer & Planer har kun 114.000 Instagram tilhængere, men publikum er en nichegruppe af mennesker, der har demonstreret deres entusiasme for at opdage ny musik, kunstnere og stilarter, og er sandsynligvis mere tilbøjelige til at engagere sig med Roach sangen og Adidas indhold. "Vi omfavner, at vores mærke giver os mulighed for at øge kreativiteten gennem produkt og linsen til en næste generation af kunstnere," siger Christine Sheehan, brand marketing direktør for Adidas Originals, i en erklæring.

adidas outlet danmark Instagram-fortællinger, der forsvinder efter 24 timer, plejede at begrænse videoklip til 15 sekunder, men appen til deling af billeder ser ud til at have justeret den cap ved at opdele længere videoer i segmenter, pr. Android Police. Adidas Originals P.O.D. Systemhistorien viste 13 sektioner, der lader seerne spole frem eller tilbage, sammen med et link for at se videoen på YouTube. Omkring 400 millioner mennesker bruger Instagram Stories-formatet og signaliserer, at mærker er kloge at eksperimentere med det format, der er populært blandt sociale medier. Adidas-rivalen Nike har tidligere fundet succes med formatet, og i august solgte Adidas en ny stil af sko, der blev udvalgt på "Fashion 5 Ways" Snapchat-showet.

Denne indsats kommer som Adidas vokser mere aktivt på sociale medier, da mærket søger at nå yngre publikum, der er mindre tilbøjelige end ældre generationer til at se tv eller engagere sig i andre traditionelle medier. Adidas har det mest delte logo på sociale platforme, ifølge en rangering af Brandwatch, der lagde sportstøjmærket foran Nike, Puma og Under Armor. Adidas logoet vises i 6,5 millioner billeder delt på Twitter og Instagram hver måned. Atletikbeklædningsmærket, hvis salg sidste år steg 16% til 25,4 mia. Dollars, har til formål at udvide sin online-tilstedeværelse, mens man kører salgsgevinster på 10-12% om året i 2020, rapporterede The Financial Times.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar