Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

te bieden - en om deze op grote sch

Enviado por yaya2017 
te bieden - en om deze op grote sch
07-May-2018 04:28
Mobiel Nike Air Presto Femme werd de belangrijkste manier waarop mensen contact maakten met merken en winkels. "Nike Park Marker, CEO van het bedrijf, kondigde een plan aan afgelopen zomer om de manier waarop het bedrijf klanten bereikt te herzien: hoewel het nog steeds werkt met zo'n 30.000 retailers wereldwijd, begon Nike zich te concentreren Adidas ZX 750 Dam zijn inspanningen op slechts 40 van hen, waaronder Foot Locker en Nordstrom. (Het begon ook met Amazon te werken.) Nog belangrijker was dat het prioriteit gaf aan de verkoop rechtstreeks aan klanten via zijn eigen kanalen, waaronder fysieke winkels en, in toenemende mate, digitale storefronts zoals Nike.com, de Nike-app en Nike Air Vapormax Donne Snkrs. Parker noemde de inspanning Nike Direct. "Wanneer een merk volledig wil bepalen hoe een consument het ziet," zegt NPD-adviseur Matt Powell, de toonaangevende autoriteit op het gebied van sneakers, "is de beste manier om dat te doen, het zijn eigen retailer te worden." Parker heeft de stappen beschreven als "Een enorme transformatie," het stroomlijnen van het bedrijfsproces van ontwerp tot productie en het verfijnen van zijn verkoopervaring met behulp van de gegevens die het heeft van meer dan 100 miljoen Adidas ZX 850 Mujer "leden" (Nike-taalgebruik voor iedereen die zijn trainings-apps gebruikt of een aankoop doet via digitale kanalen) . Hij tikte Sussman aan, samen met Heidi O'Neill, president van de nieuwe divisie Nike Direct, om toezicht te houden op de inspanningen. Sussman richt zich op het gebruik van Nike's eigen kanalen om rijkere en Adidas NMD Womens persoonlijkere winkelervaringen aan te bieden - en om deze op grote schaal te leveren. Daartoe heeft hij een hele reeks experimenten uitgerold over alle digitale eigenschappen van het bedrijf, waaronder ook de Nike Run Club- en Nike Training Club-apps.

Maar tegenwoordig spelen de meest stoutmoedige en misschien zelfs meest impactvolle ervaringen van het bedrijf zich af op Snkrs. Hoewel limited-edition-drops geen bijzonder groot onderdeel zijn van Nike's activiteiten (volgens NPD's Powell maken ze minder dan 5% Nike Roshe Run Donne uit van de hele sneakerindustrie), sneakerheads zijn zeer begeerde klanten en hun enthousiasme heeft een halo-effect. (Adidas 'relaties met bijvoorbeeld Kanye West en Raf Simons hebben de perceptie van het merk drastisch veranderd.) Bovendien wint Nike inzichten in hoe een gemeenschap te ontwikkelen en te activeren, door Adidas Stan Smith Mujer zijn meest geobsedeerde klanten aan te spreken. dat het kan gebruiken in de sneakerse oorlogen. Nike CEO Mark Parker heeft afgelopen zomer een plan aangekondigd om de manier waarop het bedrijf klanten bereikt te herzien: hoewel het nog steeds werkt met zo'n 30.000 retailers wereldwijd, richt Nike zijn inspanningen op slechts 40 van hen, waaronder Foot Locker en Nordstrom. (Het begon ook met Amazon te werken.) Nog belangrijker was dat het prioriteit gaf aan de verkoop rechtstreeks aan klanten via zijn eigen kanalen, Adidas ZX 850 Donne waaronder fysieke winkels en, in toenemende mate, digitale storefronts zoals Nike.com, de Nike-app en Snkrs. Parker noemde de inspanning Nike Direct. "Wanneer een merk volledig wil bepalen hoe een consument het ziet," zegt NPD-adviseur Matt Powell, de toonaangevende autoriteit op het gebied van sneaker, "is de beste manier om dat te doen, zijn eigen retailer te worden."

Parker heeft de verhuizingen beschreven als "een enorme transformatie," het stroomlijnen van het bedrijfsproces van ontwerp tot productie en het verfijnen van zijn verkoopervaring met behulp van de gegevens die het heeft over meer dan 100 miljoen "leden" (Nike-terminologie voor iedereen die zijn trainings-apps of -merken gebruikt een aankoop via digitale kanalen). Hij tikte Sussman aan, samen met Heidi O'Neill, president van de nieuwe divisie Nike Direct, om toezicht Adidas Superstar Donne te houden op de inspanningen. Sussman richt zich op het gebruik van Nike's eigen kanalen om rijkere en persoonlijkere winkelervaringen aan te bieden - en om deze op grote schaal te leveren. Daarom heeft hij een hele reeks experimenten uitgerold over alle digitale eigenschappen van het bedrijf, waaronder de Nike Run Nike Roshe Run Womens Club- en Nike Training Club-apps.Maar tegenwoordig spelen de meest stoutmoedige en misschien ook de meeste impactvolle ervaringen van het bedrijf op Snkrs. Hoewel limited-edition-drops geen bijzonder groot onderdeel zijn van Nike's activiteiten (volgens NPD's Powell maken ze minder dan 5% uit van de hele sneakerindustrie), Nike Air Pegasus 89 Donne sneakerheads zijn zeer begeerde klanten en hun enthousiasme heeft een halo-effect. (Adidas 'relaties met bijvoorbeeld Kanye West en Raf Simons hebben de percepties van het merk drastisch veranderd.)
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar