Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

het kunnen verbeteren.

Enviado por yaya2017 
het kunnen verbeteren.
02-November-2017 02:29
De Nike Air Force 1 genoot van ComplexCon vorig jaar, en het merk laat dit jaar ook niet op de sneaker. Er zijn vijf verschillende samenwerkingen van de sneaker die beschikbaar zijn in de evenwicht die van 4 tot 5 november in Long Beach, Californi? komt, met Adidas Superstar Dámské inbegrip van schoenen uit Travis Scott, Just Don's Don C, Virgil Abloh, Off-White's, Errolson Hugh Acronym, en Kareem "Biggs"Nike Roshe Run Femme Burke van Roc-A-Fella Records. Deze keer draaien alle vijf projecten om de klassieke witte-witte luchtmacht 1. "Er is geen andere schoen die op hetzelfde moment met sport, muziek, mode, kunst, straat en de stad verbonden kan worden. De meest alomtegenwoordige van Air Force 1 is het wit / wit, "zegt Al Baik, Nike Senior Creative Director of Men's Sportswear Footwear. "We hebben geselecteerde medewerkers die de toekomstige generaties in die respectieve gebieden be?nvloeden. De brief voor deze jongens werd gefilterd door de witte / witte lens. Het ontwerpproces was een mengsel van resterende klassieke en herkenbare luchtmacht 1, terwijl ze persoonlijk met hun leven verbond en De velden die ze vertegenwoordigen. Adidas Superstar Womens Pink "Alle vijf van de schoenen zijn beschikbaar bij ComplexCon, waarbij de Off-White x Nike Air Force 1 een ComplexCon-exclusieve Adidas NMD Femme is. Hier is wat je moet weten over elke sneaker. Ontvang je kaartjes hier. Don C heeft de Nike Air Force 1, 2 en 3 onlangs op Moncler Giacca Donne Rosso Instagram geplaagd en met goede reden: hij gebruikte al die schoenen om zijn luxe aan te nemen op de sneaker, die hij noemt als de 'Family of Force'. Voor degenen die aandacht hebben besteed aan Just Don's sneaker-samenwerking, is het idee van familie belangrijk voor de Chicago-geboren ontwerper, en hij gebruikte dit thema op zijn Air Force 1-samenwerking.

"Ik wist dat ik het premium leer wilde gebruiken en de beste kwaliteit van materiaal en stoffen mixen, en dat hebben we zo gedaan. Er waren details van de Air Force 2 en Air Force 3 die ik in de schoen wilde brengen, en ik waardeer Nike, wat me de vrijheid geeft om de grenzen daar te duwen ", zegt hij." We hebben het over de Air Force 1. Het is Nike Air Max 90de OG, de grootvader, degene die het allemaal begon. Ik voel me altijd dat je met je familie moet zijn, want dat is wie er altijd www.djherouan.fr voor je zal zijn. Familie betekent niet altijd bloed, maar je moet ze dicht houden en respecteren die je uitkijken. Ik wilde gewoon respect voor dit iconische silhouet betalen en zorg ervoor dat kinderen echt waarderen wat het betekent om met je familie te houden. 'Verwacht dat de Just Don x Nike Air Force 1 High beschikbaar is op ComplexCon en op 1 december via de Nike SNKRS App.Travis Scott is tegenwoordig in hoge verwachting en Nike kon hem de Air Force 1 opnieuw werken om zijn persoonlijkheid en aanwezigheid aan te passen. 'Ik heb dezelfde schoen gemaakt als ik maak een album, "zegt Travis Scott." Ik wilde dat ik een verhaal over me vertelde. Ik zet de toon op mijn shows gek op. Ik ben het zuur Adidas Superstar Womens White van rap. '' Toen we voor het eerst met Travis elkaar ontmoetten, was het eerste wat hij zei: 'Ik ben het zuur van rap.' Het was een www.antennadiner.co.uk aanrader om een ??klassieker te nemen maar dan echt uit te trekken. bracht dit idee tot leven door de binding rond het doek reflecterend te maken, dus wanneer het licht trekt, reflecteert het verschillende kleuren, "zegt Baik. "Op het eerste gezicht is het schijnbaar een kleur, maar in een andere hoek heeft het lagen en diepte. Om de look te mengen is de swoosh Velcro en komt er met drie verschillende articulaties van de Swoosh. Aanpasbare patches zijn gebaseerd op zijn label artwork, en de dubrae bestaat uit Travis's grill. "

Acroniemontwerper Errolson Hugh had vorig jaar niet alleen de beste sneakersamenwerking in zijn werk op de Nike Air Presto, maar ook in de sneaker van 2016. Deze keer brengt Adidas Superstar Mens hij de Lunar Force 1 terug, die voor het eerst in 2015 werd vrijgegeven -wit. De schoen is bekend om zijn rits die naar boven Nike Air Max 1 Womens gaat, waardoor de schoen functioneler en makkelijker wordt om een ??voet te zetten. "" In het begin, toen we eerst door Nike werden benaderd om naar de Lunar Force 1 te kijken, was het eerste wat we ons vroegen: 'Waarom zouden we dit doen? Wat kunnen we eventueel naar de tafel brengen dat Nike niet al weet hoe te doen? '' zegt hij. Uiteindelijk besloten we het te benaderen net als we de kleding naderen, wat betekent: Kijk naar een probleem of bekijk een aspect van de functionaliteit en kijk of er een manier is waarop we het kunnen verbeteren. "Virgil Abloh kreeg de taak van het ontwerpen van 10 verschillende Nike sneakers, van nieuwe prestatiemodellen naar klassiekers als de Air Jordan, en hij sloeg ze www.andypanko.es allemaal uit het park. De volgende schoen die vrijkomt van Abloh's Off-White merk en Nike is de Air Force 1, die zal alleen op Nike Roshe Run Dámské ComplexCon op 4 november laten vallen, dus krijg je tickets. "Het is allemaal een expressie. Het is de Off-White ideologie van het veranderen van het product. Dat is mijn merk en mijn manier van maken. Ik begint graag met iets op te zetten en te herhalen een proces om het te bewerken, "zegt Abloh. "Wat ik hou van de drie luchtmacht waar ik mee heb gewerkt met Nike, bevatten tot nu toe één idee dat op drie verschillende manieren wordt uitgevoerd. Wit
Re: het kunnen verbeteren.
15-August-2018 14:43
Buy cheap human hair wigs online,where to get full kind of lace front wigs and cosplay wigs for men and women at low price,what's more it must be safe and high quality.Here come to our online shop you will find all of what you want.There square measure several reasons each men and ladies wear wigs. generally it’s only for fun, cosplay or maybe to check out a brand new vogue and appearance before truly cutting, coloring or doing one thing dramatically totally different together with your hair. Then, there square measure a lot of serious reasons. you would possibly be coping with hair loss thanks to medication, cancer treatment, or health problems like phalacrosis or pattern hairlessness. There are several those who merely suffer from cutting hair and need to try to to one thing concerning it. whereas there square measure some shampoos and topical treatments to deal with a number of of those problems, a wig, garb or toupe will give an alternate that’s each fun and daring. they'll dramatically remodel your appearance for a celebration or a period of time.
human hair wigs
cheap lace front wigs
full lace wigs
lace front wigs
human hair lace front wigs
synthetic wigs
wigs for women
cheap human hair wigs
cheap synthetic wigs
cheap wigs for women
cheap bob wigs
african american wigs cheap
afro wigs cheap
cheap full lace wigs
cheap curly wigs
cheap cosplay wigs
cheap wigs for men
cheap costume wigs
cheap hair extensions


Buy cheap fshion nike shoes online store here can save more which are safe and high quality.
Nike’s general-purpose Roshe Run sneaker, a shoe that’s worshipped the planet over for its light-weight comfort and reasonable value purpose is receiving a brand new facet gig: as a golf sneaker. The bran-new Roshe G takes a rather progressive version of the classic Roshe higher, provides it a plastic heel cage for a bit additional stability, and puts it on prime of a classic white foam midsole with soft golf spikes on the sole for additional tread and traction on the links. The shoe comes in 5 classic Roshe colorways from white/gold to navy/white, and brings a flashy, sleek look to footwear that’s typically well-known to be formal and fancy. All 5 colorways of the new Roshe G area unit obtainable on Greek deity.com now, and for additional athletic takes on golf footwear from the lap, check up on the recently-released Flyknit G, a brand new combat the classic Flyknit Racer further.
cheap nike shoes
nike air max 90 mens
nike air max 90 womens
roshe run women
roshe run men
nike force 1
cheap air max
nike shoes roshe
roshes women
cheap air max 90
air max 270 mens
nike air 1
nike zoom running shoes
nike air sb
sb shoes
air force 1 shoes
cheap air force ones
nike huarache run
nike air max huarache
air max 270
air max sale
nike air max sale

Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar