Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

durch die Verwendung

Enviado por Banning 
durch die Verwendung
03-March-2020 07:37
Wanneer je voor het eerst uit de race komt, probeer dan 16-20oz water of sportdrank te drinken om je lichaam te hydrateren na een nachtrust. Deze vloeistof helpt om strak weefsel na het slapen te ontspannen, je spieren te laten klaarmaken voor hardlopen en helpt je op natuurlijke wijze wakker te worden terwijl je je kleedt voor je race.

Voor sommige mensen zorgt een mok koffie of thee ervoor dat ze 's ochtends klaar zijn om te rennen. De cafe?ne kan niet alleen helpen bij het bestrijden van ochtendmisselijkheid, maar kan ook helpen bij de prestaties door vrij zwevende Nike Cortez Womens vetzuren meer beschikbaar te maken als een lopende brandstof en het begin van vermoeidheid te vertragen.

Als je geen cafe?nedrinker bent, gebruik deze tijd dan om een ??routine van lichte rek Adidas Adilette Slides Damen / mobiliteit te doorlopen om het bloed te laten stromen. Dit moet natuurlijk worden gedaan, ongeacht of je geniet van een ochtend kopje Joe.

Nadat je wat vocht hebt gedronken, probeer je 2-3 uur voor het opwarmen voor je race een kleine maaltijd te eten (ja, je moet minstens zo lang voor je race wakker worden). Ga voor de race wat gemakkelijk verteerbare koolhydraten, een beetje eiwit en een beetje vet voor verzadiging. Hieronder staan ??enkele goede opties die 300-500kcal bevatten, een goed aantal om voor je 26.2mls te fotograferen.

Op het racecircuit zijn er waarschijnlijk verschillende brandstofopties beschikbaar. Hopelijk heb je tijdens de training ge?xperimenteerd met het drankje en / of de gels, zodat je weet hoe je gastro-intestinaal op hen reageert.

Neem nooit een gel (geconcentreerde koolhydraatoplossing) met een Nike Air Max 270 React Femme sportdrank om het weg te spoelen, omdat zoveel suiker op een testy mid-marathonmaag problemen kan veroorzaken; ga in plaats daarvan voor water met uw gels om de absorptie te bevorderen en opnieuw te hydrateren. Het onderstaande plan zou je van start tot finish prima moeten helpen. De doelen met mid-marathon tanken zijn om je in staat te stellen tempo te houden, de "muur" te vermijden, redelijk gehydrateerd te blijven en sneller te herstellen van het evenement omdat je minder spierweefsel afbreekt om de afstand af te leggen.

Zoals ik in mijn vorige bericht al zei, zijn ze overgeschakeld naar een indeling met twee klassen. Ik heb Uplifting - Cardio voor het laatst geprobeerd. Ik doe veel cardio, dus ik probeerde vanmorgen de klasse Uplifting - Strength.

Deze les, gegeven door Michelle Mason, hun GM en hoofdinstructeur (HBIC? Behalve dat Nike Air Max 90 Herren ze helemaal geen B is), was net zo leuk als ass-schoppen.

De klasse van 55 minuten concentreert zich op alle belangrijke spiergroepen door het gebruik van banden, vrije gewichten en Nike Air Max 2017 Dames lichaamsgewicht, het zwaarste van allemaal. Wat ik leuk vond was dat er nooit een oefening werd herhaald. Zodra je bijvoorbeeld een set triceps-dips had voltooid, was je klaar. De klas had ook drie sets Tabata-intervallen gegooid tussen de sets die de belangrijkste spiergroepen werkten.

Voor elke kamer stond een timer aan de voorkant: interval van 20, wat tegelijkertijd het beste en het slechtste ter wereld was. Twintig seconden plankkrikken? Echt lang. Twintig seconden springende lunges? Niet zo lang. Godzijdank waren er geen burpees.

Ik liep slaperig de klas in en liep klaarwakker, pijnlijk en tevreden naar buiten. Ik zou zeggen dat Michelle haar Nike Air Max 2017 Mens werk heeft gedaan.

Geef je de voorkeur aan lange, duurtrainingen of korte, intense trainingen? Ik geef meestal de voorkeur aan langere, gemakkelijkere trainingen, maar soms kortere, intensievere Nike Air Pegasus 83 Damen trainingen zijn gewoon zo ontzettend bevredigend op een andere manier.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar