Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

souviens même

Enviado por Banning 
souviens même
16-March-2020 03:59
Laten we het hebben over hardloopshorts! Ze zijn een solide keuze voor elke hardloper die er is, dus laten we bespreken hoe u de beste optie voor u kunt vinden en wat u op de paden doet. Als het op hardloopshorts aankomt, hebben we ze nodig om twee dingen te doen: je onderbroek bedekken en je dijen schurenvrij houden. Natuurlijk bieden ze ons ook geweldige voordelen zoals zakken, verschillende pasvormen en een verscheidenheid aan onzichtbare inserts.

We droegen deze korte broeken op de paden van de Colorado Rockies en de canyons van New Mexico. Dit betekent dat we hebben gezien hoe ze bewegen bij lagere temperaturen en de felle zon. Hieronder vindt u gedetailleerde beoordelingen voor elk paar shorts met een Nike Air Zoom Pegasus 36 Mujer grafiek om ze onderaan te vergelijken en te contrasteren.

De Arc’teryx Lyra short is ontworpen met een synthetisch materiaal om ademend vermogen te bieden tijdens je trailruns, perfect voor al die momenten waarop je je volledige bewegingsbereik nodig hebt. De Ourea-stof is ongelooflijk licht en sneldrogend en is gesneden in een ontwerp dat de luchtcirculatie Adidas Zx Flux Herren bevordert.

Hoewel de Lyra-shorts geen volledige split-short bieden, hebben ze wel een ? split-cut op elk been, waardoor je meer bewegingsvrijheid hebt zonder de ruk aan materiaal te voelen. Wanneer je deze korte broek op het pad draagt, ben je comfortabel en schuurvrij!

Dat is een heuvelachtig wijf. Ik bleef maar aan Tina denken en die brug mijn teef maken.

Ik ben over het algemeen redelijk goed in het rijden door heuvels, maar vandaag daalde mijn tempo van ongeveer 9:05 tot 10:15 terwijl ik over de heuvel ging.

Het was niet de mooiste dag buiten voor normale mensen, maar koel en bewolkt is perfect hard weer en ik heb mijn plan van negen miler overgestoken. Succes.

De lange damesshort van de Rabbit Lady Dukes is ontworpen met een brede, comfortabele tailleband, ingebouwde slip en een bredere beenopening. De short is Nike Air Pegasus 83 Hombre gemaakt van een zacht, ademend materiaal met een ritsvak aan de achterkant van de tailleband.

De lange damesshort van Lady Duke is comfortabel en blijft goed zitten terwijl je op pad bent. Het taillebandzakje is net groot genoeg voor je sleutels / kaarten of een paar kleine snacks.

De Ultimate Direction Hydrolight Shorts maken deel uit van de nieuwe draagbare uitrustingslijn die door Ultimate Direction is gemaakt om je kleding met hydratatie-opties aan te bieden. De tailleband van deze short heeft twee zakken die zijn ontworpen voor een harde fles van 300 ml ... of een handvol snacks. Tussen deze twee fleszakken zit ook een buidelzak voor extra snacks of een lichte laag.

Terwijl het vullen van deze zakken de shorts een beetje zal verzwaren, blijft de short op zijn plaats met behulp van een stijve taille-verstelriem die de shorts Nike Air Vapormax Womens vasthoudt. De shorts blijven op hun plaats als ze zijn geladen en vastgemaakt; het kan echter zijn dat u een beetje groter wilt worden bij het bestellen van de Hydrolight Shorts, omdat de stijve taille-aanpassing de rek van de shorts beperkt.

Een terugkerend thema in mijn leven is de laatste tijd: je kunt het niet allemaal doen.

Gisteren werd ik om 6.30 uur wakker om het inpakken te voltooien en vervolgens tot 18.30 uur ingepakt / verplaatst / uitgepakt voordat ik onder de douche sprong en naar Emily's liep voor boekenclub, waar ik bleef tot rond middernacht.

Ik werd vanmorgen wakker en was van plan om 14 mijl te rennen voordat mijn moeder terugkwam om me te helpen met uitpakken. Ik trok mijn hardloopkleding aan en ging naar buiten. Nadat ik 5 minuten op zijn plaats had gestaan, wachtend op mijn Garmin om satellieten te krijgen www.mondoscale.it terwijl mijn loopneus ... liep ... Ik realiseerde me dat ik waarschijnlijk niet alle 15 mijl zou halen. Ik was fysiek uitgeput.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar