Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

unserem wahrgenommenen

Enviado por Banning 
unserem wahrgenommenen
24-March-2020 12:02
Ik zei tegen een vriend: 'Ken je die straatnaamborden met de tekst' dik in orde '? Dat is eigenlijk een verklaring van hoe ik me op sommige dagen over mijn lichaam voel. " In het midden zit ik een beetje "dicht bij Nike Air Zoom Pegasus 33 Dames elkaar". Een deel daarvan heeft te maken met wat ik eet: suiker en tarwe zwellen me op om eruit te zien alsof ik vier maanden zwanger ben. De rest van de tijd? Het is gewoon mijn verzakte lichaam van 55 jaar oud.

De donut van love-handles aan mijn achterkant en slappe borsten die twee kinderen Nike Air Vapormax Mens elk twee jaar lang zoogden, trekken allemaal naar mijn middengedeelte. Andere dingen begonnen ook te vallen: mijn meisjesbeten lieten me in de steek, urine-incontinentie bracht me in verlegenheid met niezen, hoesten of het ergste tijdens het hardlopen. En een milde baarmoederverzakking hing als een golfbal in mijn vagina.

Deze lichamelijke veranderingen stoorden echt mijn psyche. Ik haatte het om een ??kussentje te dragen om te dansen op de bruiloft van mijn dochter. Ik had er een hekel aan om altijd zwarte sportkleding te dragen om mijn natte Nike Tanjun Damen kruisgebied te maskeren. Ik stopte met hydrateren, zodat ik geen volle blaas zou hebben. Mijn Ob / Gyn vroeg elk jaar tijdens mijn jaarlijkse of ik 'klaar was om deze kwesties aan te pakken'. Ik was het niet - niet omdat ik het niet wilde, maar omdat mijn verzekering niet zou betalen voor Nike Air Max 270 Mujer een "electieve" blaasslinger om de incontinentie te corrigeren. Toen werd bij mij de diagnose baarmoederpoliepen gesteld. Ha, ha! Dit was mijn kans om een ??verzekering te krijgen om mijn baarmoeder te verwijderen en mijn blaas in één keer te repareren.

Elizabeth gaat een rondje op de paden.
Wat ik deed en ik heb er geen spijt van. Ik vind het een van de beste dingen die ik heb gedaan om mijn prestaties en zelfvertrouwen als hardloper te vergroten. Ik jog, ren en dans met overgave. Ik doe yoga en nies zonder angst. Ik hydrateer rijkelijk.

Dit Nike Air Force 1 Herren zette me aan het denken over welke andere lichaamsaanpassingen ik heb gemaakt of moet maken om verder en langer op paden te reizen als mijn beste zelf.

Ik vertelde mijn kapper dat ik mijn haar wilde laten uitgroeien, zodat ik het in een paardenstaart kon verzamelen. Een staart die in New Balance 999 Womens mijn nek stuitert als ik ren, geeft me kracht. Ik kan niet volledig uitleggen waarom dit me kracht geeft, maar het heeft misschien iets te maken met toen ik een kind was. Ik had altijd lang haar en een paardenstaart, en ik herinner me dat ik door het bos rende terwijl mijn haar over mijn rug slingerde en me zo levendig voelde. Mijn stylist merkte op dat hij niet vond dat lang haar er goed uitzag bij vrouwen in de vijftig. Nou dan. Ik ben van styliste veranderd.

Omdat ik me de laatste keer dat ik een dag had om gewoon rond te hangen in mijn appartement en me dingen af ??te werken niet meer kan herinneren, besloot ik mijn dag zonder plannen te benutten en geen plannen te maken.

Ik werd wakker en ging vijf mijl rennen. Na de lange run van vrijdag en het soort speedwork van gisteren, dacht ik dat mijn benen erg strak en pijnlijk zouden Nike Air Pegasus 83 Mens aanvoelen, maar ik voelde me de hele tijd opmerkelijk sterk. Whew.

Ik kwam terug en wist dat er wat schoongemaakt moest worden. Ik ging toevallig naar Diana's blog en zag dat ze een Get Organized Challenge deed.

Zoet. Dat is wat ik moet doen. Hoewel ik erg slecht ben in het formeel volgen van uitdagingen, ga ik me inzetten om de volgende drie dingen te doen om me wat gelukkiger te houden (aangezien een schoon huis voor mij gelijk staat aan een schone geest).

Ik ga weigeren te gaan slapen tenzij: alle wasgoed is opgeborgen, er is geen vaat in de gootsteen en er staat niets op mijn aanrecht. Dat is goed te doen.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar