Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

- och jag f?ll l?tt i en "kr

Enviado por caicai2017 
- och jag f?ll l?tt i en "kr
02-April-2020 09:22
Skulle det krossa mitt steg? Skulle det extra st?det obehagligt trycka Nike Air Max 95 Femme in i mina valv med varje steg? Skulle mina kn?n Adidas Ultra Boost Femmeoch h?fter v?rka efter varje k?rning? Varf?r ska jag b?ra dessa till synes klumpiga skor?
N?r jag drar skorna ur l?dan s?g jag f?rst och fr?mst f?rgschemat - mango och lila accenter poppar mot det svarta, och en medk?rare p?pekade hur den ljusa poppf?rgen p? sulan s?g skarp ut. N?r du tittar p? Brooks webbplats ser de andra f?rgschemanna v?ldigt tilltalande ut (flottan med kricka accenter? Nike Air VaporMax Femme Swoon!). Men jag m?rkte ocks? omedelbart hur mycket sko det finns - h?len p? denna sko ser tjock ut, vilket inte ?r det mest tilltalande f?r ?gat, och skyddsskenorna p? ena sidan av h?len stod ut. Jag visste omedelbart att jag bara skulle ha p? sig dessa skor p? spr?ng och f?rmodligen inte kasta p? sig skorna med jeans f?r ?renden.
N?r jag gick in foten och sn?rde upp skorna blev jag positivt ?verraskad av den s?kra passformen. Jag m?rkte hur de Nike Internationalist Femme plana sn?ren l?g rent och s?kert utan att s?tta n?got tryck p? toppen av min fot. Jag har en bredare fot ?n i genomsnitt (men inte tillr?ckligt stor f?r att ta upp en bred sko) och sn?ren kan ibland pressa toppen av foten om jag sn?rde f?r h?rt. Jag spetsade skorna med det extra h?let i slutet (jag g?r det f?r varje par skor) och min fot stannade fast p? plats. Jag m?rkte ocks? mocka p? tungans Nike Air Max 95 Dámskéundersida - jag ?r inte s?ker p? vilket ?ndam?l som Nike Internationalist Womens fungerar, men det ?r en fin touch. Utanf?r k?ndes skorna bra ut ur l?dan - inga gnidningar, heta st?llen eller justeringar . Jag k?nde det stabila, stabila st?det i GuideRails st?dsystem p? b?da f?tterna, vilket jag uppskattade mer ?n f?rv?ntat, och skon var mycket d?mpad med DNA LOFT-sulan, men inte s? mycket att jag k?nde att jag k?rde p? en madrass. St?det skapade massor av stadig, fram?Nike Air VaporMax Femme triktad r?relse och en smidig h?l-till-t?-?verg?ng - troligen ett resultat av 12 mm mellansulanedg?ngen - och jag f?ll l?tt i en "kryssningsstyrning" takt. Och jag fann att b?gsst?det var perfekt f?r mina normala till l?ga b?gar. Skorna har en tyngre storlek p? 9,6 oz, men det var inte ett m?rkbart problem f?r mina lopp.
Sammantaget ?r denna sko b?st f?r ett l?ngsiktigt stabilt tillst?nd eller en Nike Internationalist Femme ?terh?mtningsk?rning - skulle inte rekommendera f?www.anthonymillot.fr r hastighetsarbete eller en k?rning d?r du drastiskt byter takt. Det ?r en bra go-to-sko f?r den genomsnittliga l?paren som gillar en stabil ?ktur, men denna sko ?r l?ngt ifr?n den minimalistiska k?nslan som vissa l?pare l?ngtar efter. Jag skulle inte b?ra dessa skor f?r n?got annat ?n att springa eftersom de inte ?r de mest eleganta eller attraktiva skorna d?r ute, men p? loppet gl?mmer jag www.dzalmartin.co.uk att jag b?r dem - och det ?r bra! Vid f?rsta anblicken, tjockleken p? skumd?mpning som str?cker sig fr?n h?l till t? p? New Balance Fresh Foam 1080 v9 v?ckte viss oro ?ver skoens vikt och tyngd. Men det visade sig vara f?rv?nansv?rt bekv?mt f?r mig, att erbjuda tillr?ckligt fj?drande och studsa tillbaka f?r att lindra alla oro.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar