Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

permettront vers le sommet

Enviado por Banning 
permettront vers le sommet
08-April-2020 08:26
De campuspaden hebben snelle en glooiende heuvels met een paar scherpe bochten en kaarten op de meeste kruispunten maken het navigeren door de paden gemakkelijk. Ik word vaak weggetrokken om het bos achter de paden te verkennen en heb mijnschachten en andere schatten gevonden. De campuspaden zijn tussen de 10.000 en 10.300 voet hoogte. Er is voldoende parkeergelegenheid bij de hoofdweg of sluit aan op een van de gemarkeerde uittreksels bij de stortplaats of de wegen op de luchthaven.

Weston Nike Air Presto MensPass
Hoewel goed gemarkeerd en bestuurbaar voor de gemiddelde 4 × 4, voelt de snelkoppeling van deze ontdekkingsreiziger naar Fairplay, Colorado zeker niet te druk om te rennen. Ga vanuit Leadville naar het zuiden op Highway 24 door de Mt. Massive Lakes-buurt en vervolgens te voet oostwaarts de wijde vallei in. De Weston Pass Hut kan uw thuisbasis op grote hoogte zijn, maar het is ook bevredigend om gewoon te voet van de parkeerplaats bij de pas op te stijgen. Je hoeft maar 50 voet te klimmen om boven de 12.000 uit te komen, dus dit kan onderdeel zijn van een strategische trainingsrun.

Mining District / Mosquito Pass / Ball Mountain
Het historische mijndistrict van Leadville, genesteld in de Mosquito Range, biedt volop recreatiemogelijkheden. Ski?n, sneeuwschoenen, hardlopen, split-board, fietsen, jagen ... doe het allemaal omringd door het beschermde, roestige puin van de Nike Air Vapormax Femme industrie van eind 1800. Als je deze kant op gaat, neem dan een kaart mee - de mijnwegen kunnen erg desori?nterend zijn en de mobiele service is fragmentarisch. Er zijn ook verschillende "wegen" die breed beginnen en vervolgens de banden smal maken en scheuren. De echte attractie is de tijd besteed aan het zoeken naar verborgen kampen en oude mijnen, dus parkeer laag en verken te voet. Als de sneeuw eenmaal is weggesmolten, raad ik zeker een klim en afdaling aan van 13.185 voet Mosquito Pass (County Road 3) vanaf de Diamond Mine. Maak dit zelfs je plek voor een paar heuvelsprints - je longen zullen zo boos zijn en UTVers die van Alma komen, zullen denken dat je absoluut gek bent. Het is geweldig!

Je eet dingen die je anders niet zou eten.

Sinaasappelsap: meestal te veel suiker, maar het is magisch voor een zere keel en zou waarschijnlijk een goed hersteldrankje zijn na een lange run. (In feite heeft Emily hier een geweldig Nike Air Max 90 Dámské recept voor een zelfgemaakte energiedrank met PB.)
Soep in blik: ik eet meestal geen soep in blik, maar de eenvoud kan niet kloppen. Na een lange periode zou het hogere natriumgehalte waarschijnlijk niet het ergste zijn.
Toastjes. Hetzelfde: een hoog natriumgehalte is net zo goed voor een lichaam dat uitgedroogd is door ziek te zijn als voor een lichaam dat op lange termijn uitgedroogd is.
Vitamine Water / Gatorade: dit is meestal veel te suikerachtig, maar als je helemaal geen energie en voedingsstoffen meer hebt, kan een beetje suiker helpen.
Je hebt misschien niet meteen honger, maar als je wel honger krijgt, moet je ONMIDDELLIJK eten.

Vanmorgen heb ik meteen ontbeten, maar moest 's middags van 1-6 een conferentie bijwonen. Ik had eerder geen eetlust, maar rond 3 uur werd ik hongerig en dook ik in een Fiber One-reep en een Crumbs mini-cupcake.

Elk echt zomeravontuur aan de oostkant moet eindigen met een toast bij zonsondergang op Ball Mountain. Fiets, ren of rijd County Road 1 (Fifth Street) op richting County Roads 1A en 1B, Adidas Zx 750 Dámské midden in de Silver Rush 50-baan. Reis in oostelijke richting zo ver als uw voertuig of voeten naar de kale, ronde top toelaten. Als je je omdraait en naar het westen kijkt, zie je Leadville, Turquoise Lake en 80 kilometer van de Sawatch-reeks. Breng een topografische kaart en camera mee.Nike Air Zoom Pegasus 33 Uomo Breng een picknickmand met lekkers mee. Breng iemand om te knuffelen. (Breng een jas!)

Waar te eten
City on a Hill: een verplichte Nike Air Max Jewell Uomo stop voor vroege koffie, chorizo-burrito's en ander gebak.

Tennessee Pass Cafe: een uitstekende bierkaart en een enorm menu met biologische, lokaal geproduceerde voedingsmiddelen. Breng uw honden mee en ga op een zomerse middag buiten zitten. Bestel de spruitjes.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar