Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

renforcement de votre confiance

Enviado por Banning 
renforcement de votre confiance
13-April-2020 06:45
Julia was haar motivatie kwijt en kon niet begrijpen waarom. "Ik kan mezelf gewoon niet de deur uit laten gaan", zei ze: "Misschien ben ik te oud om te rennen." Maar iets in haar stem vertelde me dat Julie geen seconde geloofde dat ze te oud was.

Tot nu toe had Julia geprobeerd haar traagheid te overwinnen door zich te haasten. Ze probeerde al het gebruikelijke advies op te volgen: hardlopen plannen in haar agenda, een hardloopmaatje vinden, 's ochtends als eerste hardlopen. Maar geen van deze trucs hielp haar het gewicht te overwinnen van het verdriet dat haar belette haar schoenen te rijgen en de deur uit te gaan.

Tijdens een van onze coachingsessies beschreef ze veel schuldgevoelens over het verlaten van haar familie en verplichtingen om te vluchten. De schuld was als een enorme, donkere wolk die haar rende en haar Nike Air Pegasus 83 Womens energie en - zoals we later ontdekten - haar stem onderdrukte.

Die schuld kwam voort uit het feit dat haar man, die haar passie voor hardlopen niet kon herkennen, haar ervan weerhield om het te doen. Julia wilde de huwelijksboot niet op het verkeerde been zetten en gaf toe, terwijl ze in de loop van de jaren steeds minder liep, totdat ze helemaal stopte.

Maar in haar hart wist ze dat ze nog steeds een hardloper was. Ze zou het grootste deel van haar leven rennen, zelfs meedoen aan marathons en ultramarathons volgen. Ondanks haar huidige inactiviteit, verlangde haar lichaam naar de endorfines van het rennen naar een bergtop, naar de voldoening van een opwindend tempo op de trail en naar de sensatie van het bereiken van een marathon P.R. Maar bovenal verlangde ze ernaar zichzelf te zijn.

Het onderdrukken van haar ware aard en haar Nike Internationalist Damen verlangen om te rennen, was niet alleen een rem op haar motivatie, maar erodeerde ook haar geluk en gevoel voor persoonlijke kracht. Julia hield niet alleen van rennen, ze moest ook rennen.

Ik vroeg haar wat hardlopen voor haar betekende, waarop ze verklaarde: ?Rennen is goed; het maakt me zo blij. En ik wil niet alleen rennen in de zeldzame gevallen dat het niemand stoort; Ik wil de hele tijd rennen! '

Om Julia haar hardloop-identiteit terug te geven, raadde ik haar aan om twee keer per week te rennen, terwijl ze zich voornamelijk op de houding concentreerde.

Waarom houding? Hoewel hardlopers vaak nadenken over hun houding in termen van effici?nter rennen, heeft het andere, nog effectievere effecten.

Harvard sociaal psycholoog Amy Cuddy zegt dat het veranderen van je houding verandert hoe je je van binnen voelt. Cuddy heeft Adidas Zx 700 Womens talloze onderzoeken uitgevoerd waaruit blijkt dat het vergroten van je zelfvertrouwen en het overwinnen van een negatieve geestestoestand begint bij het veranderen van je lichaamshouding.

Een omelet met bruschetta, volkoren toast met wat boter en koffie in mijn moeders Assepoester-beker. Veel van mijn favoriete foodbloggers zeggen dat ze hun voedselfoto's naar buiten nemen omdat de verlichting beter is. In NYC, om mijn etensfoto's naar buiten te nemen, zou ik ofwel de lift in moeten nemen en hem naar mijn dak moeten brengen, of de lift naar beneden en de straat op. Dat zou vies Adidas Zx Flux Mujer zijn.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar