Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

liebt auch die Fotografie

Enviado por Banning 
liebt auch die Fotografie
11-May-2020 08:53
Ik kon de San Gabriels niet achterwege laten, meestal een korte rit van 30 minuten of minder via Highway 2 of directe toegang via de steden Altadena en Sierra Madre. Voor veel mensen die 'centraal' Los Angeles bezoeken (nabij het centrum of Griffith), zijn de San Gabes, zoals we ze noemen, veel gemakkelijker te bereiken dan de vaak geroemde Santa Monica Mountains. In de San Gabriels vind je het verloop van de jaarlijkse Angeles Crest 100 en verschillende andere trailraces. Er is zoveel te ontdekken dat je misschien wat lokale trailrunners wilt raadplegen voor de primeur. Hier volgen enkele namen van routes om te fluiten en u iets aan Google te geven:

Strawberry Nike Air Max 270 Mens Peak (16-20 mijl lus)
Mt. Wilson vanuit het zuiden (10 mijl heen en terug)
El Prieto Trail (heen en terug noem het, of een lus met Brown Mountain voor 8 mijl)
Eén Final Trail Resource-aanbeveling
Een recente toevoeging aan de app-wereld is het Trail Run Project, gesponsord door REI. Vind nieuwe routes, draag die bij die ontbreken en gebruik de app op je telefoon wanneer je in het wild bent.

IK BEN MIJN SCHOENEN VERGETEN! (Running Stores Galore)
Voor een stad met een bajiljoen volk lijkt Los Angeles niet veel lokale winkels te hebben, maar we lijken rond te komen. Elk - ik ben blij om te melden - wordt vereerd en wordt veel verhandeld door zowel trail- als roadrunners in de buurt. Natuurlijk zijn er de big-box-plaatsen en die 'leukere' ketting die de naam REI draagt. Maar lokale hardloopwinkels vinden het leuk om je te bezoeken en Nike Air Max Motion 2 Damen ze ondersteunen hardloopclubs en races door de hele stad. Steun hen op hun beurt.

A Runner's Circle (Los Feliz, Hollywood). Gemakkelijk de bekendste hardloopwinkel in de stad. Hun locatie in Atwater Village (aan de vooravond van Los Feliz) ligt net ten oosten van Griffith Park en ze houden verschillende wekelijkse groepsruns die hardlopers van alle niveaus meenemen op lussen in de buurt van en door het park. Een tweede locatie in Hollywood beslaat de meeste bases van de stad (sorry, Westsiders!). De schoenenmerken die worden verkocht zijn HOKA ONE ONE, Altra, New Balance, Saucony, Asics, Brooks, Mizuno en Newton.
Ren met ons mee (Pasadena). Technisch gezien niet in de stad Los Angeles, maar Run With Us heeft een zware trail-running basis, zo dicht bij de uitlopers van de San Gabriel Mountains. Ze sponsoren races zoals bij de Mt Nike Air Max Plus Hombre Wilson Trail-race elke lente, en je zult hun logo-shirts zien op veel van de elite-hardlopers die rondrennen op bergpaden of elke zomer op de Angeles Crest 100. Schoenmerken zijn onder meer: ??Adidas, Asics, Altra, Brooks, HOKA ONE ONE, Inov-8, Mizuno, New Balance, On, Salomon, Saucony, Zoot. Run With Us lijkt ook de meest uitgebreide smaakselectie te hebben van de meest energiegelmerken die ik ooit heb gezien. Ik bedoel maar'.
Runnergy (Sherman Oaks). De specialiteit van Runnergy is dat u zich speciaal voelt: zij zullen uw loopband testen en u adviseren wat voor uw behoeften en verwachtingen zal werken. Daarmee bedoel ik dat ze niet een bepaald merk zullen kiezen waarvan ze denken dat het het beste is: ze nemen je hoop en dromen en vinden de perfecte complementaire schoen om het voor elkaar te krijgen. Ze komen zelfs tegemoet aan die blootsvoets-achtige typen (en tegenwoordig doen niet veel winkels dat). Bonus: dinsdagavond taco loopt. Maak een handvol kilometers met een enthousiaste groep en eet vervolgens van een van de beste en beroemdste vrachtwagens in de stad: Kogi BBQ. Schoenmerken zijn onder meer: ??Skechers, Vibram Fivefingers, Topo Athletic, Saucony, New Balance, Mizuno, Lems, HOKA ONE ONE, Brooks, Asics, Altra, Adidas.

Dustin houdt van deze Oakley Sliver matzwarte zonnebril; hij houdt ook van fotografie. En zijn dochter. Maar terug naar de zonnebril.

Dit tijdloze, strakke ontwerp is stijlvol voor elk moment van het jaar. Plutonite? lenzen bieden top UV-bescherming filtering 100% van alle UVA, UVB, UVC en schadelijk blauw Adidas Superstar Womens Blue licht tot 400 nm. De driepunts pasvorm van Oakley houdt de lenzen nauwkeurig in optische uitlijning en elimineert drukpunten die vaak voorkomen bij monturen die de oren haken.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar