Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

intersections fondues

Enviado por Banning 
intersections fondues
04-September-2019 08:12
Ik ging 2 dagen na deze training weer hardlopen en kon met minimale pijn hardlopen, maar snelheidstrainingen waren zwaar. Toen ik mijn tempo opvoerde met tempo-runs, deed de hiel pijn, vooral na mijn run en voor de rest van de dag. Mijn trainingsperiode voor deze marathon was gericht op het verkrijgen van meer herstelruns Adidas Superstar Damen in (ik zal bloggen over herstelruns in een komende post) en veel kilometers rennen in het marathontempo. Ik werd gedwongen mijn tempo-runs te minimaliseren en meer marathon-tempo-workouts te doen. De hersteldagen waren echte langzame runs. Soms zelfs een tempo van 11,5 km! Het idee is om kilometers te maken en toch te herstellen voor een zware training. In mijn geval moest ik echt mijn Nike Internationalist Mujer hiel laten rusten.

Ik was in staat om een ??laatste run van 19 mijl te doen, wat geweldig voelde. De hiel was later die dag pijnlijk maar geen problemen op de vlucht. Ik bleef slapen in mijn nachtspalk, ijs 2-3 keer per dag, gebruik een voetroller, neem 200 mg Celebrex en doe mijn versterkingsoefeningen 5 dagen per week. Ik heb echt het gevoel dat de versterkingsoefeningen de sleutel waren. Vooral de plyometrische loopoefeningen. Zoals ik al eerder had gezegd, kon ik er niet eens een doen toen de pijn voor het eerst was begonnen. Naarmate de tijd verstreek, kon ik 5-10 hops binnen krijgen en uiteindelijk 30 hops in alle richtingen.

Mijn laatste twee weken van training waren marathonritten in het weekend. Eén op 12 mijl en één op 8. Ze voelden zich geweldig. Een beetje pijnlijk na de run, maar de run zelf was goed. In plaats van taps toe te passen, sneed ik meer dan mijn mijlen Adidas Nmd Dámské in de helft van de laatste 3 weken. Veel van de runs bestonden uit korte sprints en intervallen om mijn benen sneller te laten bewegen. De laatste week voor de marathon stopte ik helemaal met rennen. Op drie van de dagen heb ik een mijl joggen op de loopband, soms een 400 om 7:30 tempo gedaan.

Bekijk de onderstaande video, omdat deze eruit ziet als iets uit een sciencefictionfilm.

Het proces om het bovenwerk van Flyprint te ontwikkelen, begint met het vastleggen van gegevens van sporters. Die gegevens werden vervolgens berekend (via computationele ontwerptools) om de ideale samenstelling van het materiaal te bevestigen. Ten slotte werd die informatie gebruikt om het uiteindelijke textiel te produceren.

Deze bewerking spreekt tot de veelzijdigheid (uitvoer kan volledig uniek zijn voor sporter of functie) van Flyprint-textiel, evenals het verhoogde tempo van de totale ontwerptijd.

Door middel van prestatiedruk is Nike in staat Adidas Ultra Boost Femme sneller te bewegen met ongekende precisie - prototyping is 16 keer sneller dan bij elke eerdere productiemethode.

Een interessant voordeel van 3D-textiel ten opzichte van traditionele 2D-stoffen is de toegenomen dynamiek die mogelijk wordt gemaakt door een interconnectie toe te voegen voorbij een ketting en inslag; een voordeel van Flyprint-textiel is het versmolten karakter van het materiaal.

Terwijl bijvoorbeeld in een gebreid of geweven textiel er wrijvingsweerstand is tussen de ge?nterlinieerde (ketting- en inslag) garens, in een bedrukt textiel, vanwege de gesmolten kruisingen, is er een groter potentieel voor nauwkeurig afgestemde insluiting. Het is ook lichter en ademend dan het eerder gebruikte textiel van Nike.

Nike zal dit weekend op de London Marathon debuteren met de Flyprint-technologie, aan de voeten van Eliud Kipchoge - die Nike hielp bij het ontwerpen van de upper.

Deze schoen, genaamd "Nike Zook Vaporfly Elite Flyprint", is ontwikkeld op Nike Air Force 1 Dames basis van de feedback van Eliod na de Berlijn Marathon van vorig jaar. Deze schoen Nike Air Max 90 Femme verbetert blijkbaar de Vaporfly Elite (de schoen van Breaking2), waardoor hij 11 gram lichter is.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar