Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

préférences raciales et le montant

Enviado por Banning 
préférences raciales et le montant
05-September-2019 05:38
Hier is een artikel gepubliceerd in Outside Magazine dat laat zien hoe schoenen geen blessures veroorzaken, lopers maken hun eigen blessure. Ik ben verschillende keren ge?nterviewd door Outside Magazine en ze staan ??open voor discussie over hoe schoenen niet zoveel uitmaken. Ik bracht uren door met een bepaalde journalist die mijn opmerkingen nooit noemde. 6 maanden later stond ik toen in een column die Men's Health deed tijdens het hardlopen zoals hier te zien. Destijds was dit een Adidas Superstar Mujer geweldige recensie over lopen op blote voeten. Wat Outside Magazine betreft, lijkt het alsof ze het onderwerp gebruiken om aandacht te krijgen en het vervolgens niet eens zijn met het concept van lopen op blote voeten. Vergeet niet dat rennen op blote voeten een hulpmiddel is om mensen te leren vormen en spieren te versterken. Is het voor iedereen? Absoluut. Het is een hulpmiddel voor iedereen. Als je niet op blote voeten kunt lopen, weet je waarschijnlijk niet hoe je moet rennen. Mijn punt is om niet op een schoen te vertrouwen om voor te leren. Geloof me, ik loop in schoenen. Ik draag en test er veel. Voor marathons heb ik bijna niets gedragen, evenals schoenen met kussens. Ik loop nog steeds veel van mijn kilometers in de loopband op blote voeten en buiten in FiveFingers of een echt lichtgewicht schoen.

Of je nu een Five Fingers-minimalist bent of een Hoka One One-maximalist, of gewoon een Pro Keds-tweener, al deze voetwringing over wat voor soort hardloopschoen het Nike Cortez Mujer beste voorkomt dat blessures voorkomen, kan behoorlijk vervelend Nike Air Max 270 Damen zijn. Een recent onderzoek zegt dat “hardlopen in minimalistisch schoeisel de kans op een blessure lijkt te vergroten.” Terwijl een andere, meer recente (in hetzelfde tijdschrift, niet minder) concludeert dat demping geen invloed heeft op het letselpercentage. Een scoren tegen de minimalisten? Een scoren voor de maximalisten?

Ja, maar ook nee. "De beste schoen voor een hardloper is sterk ge?ndividualiseerd", zegt Allison Nike Air Max 90 Damen Gruber, een postdoctorale fellow aan de Universiteit van Massachusetts in het biomechanica-laboratorium van Amherst. "Wat kan voorkomen of‘ genezen ’voor de ene persoon kan deze veroorzaken of erger maken voor de ander."

Het is een gevoel - en nog geen feit, geest - dat wordt weerspiegeld door veel collega's van Gruber. Iedereen die op zoek is naar die 'one-size-fits-all'-schoen met een magische Nike Air Max 90 Mens kogel, is misleid. "Er zijn gewoon te veel variabelen die bijdragen aan letsel, en de schoen staat vrij laag op de lijst met mogelijkheden," zegt Dr. Paul Langer, podoloog in Minneapolis, klinisch adviseur voor de American Running Association.

Ik las enige tijd geleden een artikel over de New York Times dat, onder vermelding van gegevens uit een Running USA-vragenlijst, verklaarde dat 20% van de Amerikaanse hardlopers van plan was hun race-deelname te verminderen. De helft van deze hardlopers verklaarde dat stijgende raceprijzen de belangrijkste reden waren.

Zoals u weet, hebben we een paar maanden geleden onze eigen enquête gehouden (u kunt hier enkele van de meest interessante resultaten vinden over uw hardloopdieren en hier over de invloed die u heeft op het kopen van een paar hardloopschoenen).

Een groot deel van de vragen ging over racevoorkeuren en de hoeveelheid geld die Nike Air Max 97 Femme mensen comfortabel zouden uitgeven voor een goed georganiseerde.

Een op de drie respondenten koos voor de halve marathon als hun favoriete race, waarbij meer dan de helft van de respondenten (52%) koos voor een halve marathon of grotere races.

Kortere races tussen 5K en 20K bedragen 40% van alle respondenten.

Slechts 5% verwerpt racen en verklaart dat ze niet van racen houden, terwijl nog eens 5% extreem gaat en Ultra-marathons verkiest als voorkeur.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar