Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

questo articolo possa

Enviado por Banning 
questo articolo possa
06-September-2019 08:14
Ik zal zonder meer zeggen dat dit bovenwerk Nike Air Force 1 Femme enigszins ongemakkelijk was om te beginnen. De dikke tong voelde alsof hij in de voorkant van mijn enkel aan het graven was tijdens de eerste paar runs. Het heeft gleuven erin gesneden waardoor het op zijn plaats kan zakken wanneer je de veters aantrekt en in het begin veroorzaakte de positionering enige irritatie. Na verloop van tijd werd het materiaal zachter en werd het probleem volledig opgelost. Er is helemaal geen zachtheid aan dit bovenwerk. Als je dat soort dingen nodig hebt, moet je ergens anders kijken. Dat gezegd hebbende, toen ik het bovendeel brak, vond ik het eigenlijk leuk om in de schoen te rennen. Ik ontdekte dat de meest comfortabele manier voor mij om deze schoen te dragen eigenlijk was om ze iets minder vast te maken dan normaal. Als ik het boa-systeem te strak naar beneden draaide, voelde het restrictief in de zin dat er te veel druk op de bovenkant en zijkanten van mijn voet was. Toen ik ze een beetje los voelde, vond ik de sweet spot. Dit kostte wat vallen en opstaan ??en een paar tussentijdse aanpassingen.

Het bovenwerk bood geweldige bescherming en ondanks het gebruik van duurzame materialen veroorzaakte het geen irritatie of wrijving. Het heeft een iets wijde pasvorm en een brede neus. De pasvorm op de middenvoet is aan de losse kant of ze op zijn minst zo laten werken, werkte het beste voor mij. Niet los als in vallen, maar los naar waar ik me afvraag of ze strak genoeg zijn. Op basis van mijn eerste indrukken dacht ik dat ik op geen enkele manier zou overwegen om zoiets de hele dag te dragen, maar hoe meer ik erin liep, hoe leuker ik het vond. Ik vond de beschermende eigenschappen van de materialen, het ademend vermogen en het afvoervermogen zeer gunstig. Deze schoen heeft een bovenwerk dat niet kon worden omschreven als comfortabel, maar ook niet als oncomfortabel. Het is comfortabel genoeg.

Dit artikel heeft de laatste tijd veel pers gekregen. Velen suggereren dat je door het vari?ren van je hardloopschoenen Nike Cortez Hombre de kans op een hardloopblessure mogelijk kunt verkleinen. Hoe? Het artikel biedt echt geen enkel bewijs dat suggereert waarom letsel zou worden verminderd anders dan het delen van de via internet verzamelde gegevens op een groep van 264 recreatieve hardlopers. In feite waren andere variabelen ook gekoppeld aan vermindering van blessures, zoals een grotere afstand en een verhoogd wekelijks volume van andere sporten. De realiteit hiervan is dat er 39% minder gewonden zijn gemeld bij degenen die tijdens de studieperiode van 22 weken verschillende paar schoenen droegen.

Ik had de gelegenheid om het hele artikel vandaag te lezen en niet alleen de samenvatting, zodat ik meer een mening kon geven over de bevindingen die worden gerapporteerd.

Na het lezen van enkele andere berichten in dit artikel, had ik de indruk dat het onderzoek kon Nike Air Max Motion Donna vaststellen hoe vaak de hardloper zijn schoenen draaide tijdens deze loopperiode. Dit was niet het geval. Verrassend genoeg hoefde de deelnemer alleen maar te melden dat hij meer dan één paar schoenen gebruikte en dit kwalificeert de loper als een gebruiker met meerdere schoenen (de lopers die meerdere schoenen droegen, droegen 58% van de tijd in hun overheersende schoenen). Er was geen melding van hoe vaak de schoenen tijdens de lopende periode werden gedraaid.

De Terrex Two boa begon als een kerel voor mij. Na een pauze werd ik dol op de pasvorm en het gevoel. Er is een absolute afweging tussen bescherming / nut en luxe. Het bovenwerk doet het werk maar was in het begin licht ongemakkelijk. Ik vond het boa-systeem erg nuttig en vond het leuk om de mogelijkheid te hebben om mijn schoen snel aan te passen met heel weinig inspanning. Nike Air Max Motion Mujer Ik heb geen reden om te geloven dat het defect zou zijn, maar het zou waarschijnlijk veel voor mij persoonlijk kosten om mijn vertrouwen in de wijzerplaat te stellen op de racedag. De combinatie van buitenzool en tussenzool werkt erg goed en biedt je voldoende grip, rebound en demping.

In vergelijking met de Terrex Two met een van mijn favoriete trailrunningschoenen, de Hoka One One speedgoat 2, zou ik de rijkwaliteit op één lijn brengen. De Terrex heeft iets minder demping en ook een iets responsievere rit dan de Speedgoat. Het comfort van het bovenwerk is ongeveer hetzelfde zodra de Terrex is ingebroken. De Terrex heeft een voorsprong op bescherming en een algehele bredere pasvorm, vooral in de neus. Qua grip en tractie zijn ze heel dichtbij en heeft de Terrex een kleine rand.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar