Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

alors que je poursuivais

Enviado por Banning 
alors que je poursuivais
08-May-2020 09:39
Logischerwijs weet ik dat niets van dat waar is. Ik weet dat dit niet voor altijd is, dat ik Nike Air Max 1 Femme geen mislukking ben, dat het oneerlijk van mezelf is om mezelf te vergelijken met professionele atleten die waarschijnlijk meer tijd en middelen hebben om te herstellen (of mezelf te vergelijken met wie dan ook) . Ik ben hardlopen niet 'kwijtgeraakt' - we nemen slechts een tijdelijke pauze. Maar depressieve gedachten kunnen samenkomen en ze kunnen in elkaar overgaan tot het punt dat ze een optimistische vrouw in een veel donkerdere denkwijze veranderen. Ik dacht dat ik voor mezelf had gezorgd; Ik ben al heel lang naar een therapeut voor hersenonderhoud. Ik denk dat ik wist dat ik in een ongezonde richting bewoog, maar mijn angst om deze gevoelens en stemmingen een naam te geven was angstaanjagend. Ik wilde niet erkennen wat er gebeurde. Er was een geweldige vriend voor nodig om me om te draaien om alle mensen in mijn bubbel te zien die ik om hulp kon vragen.

Voorlopig heb ik Adidas Eqt Support Adv Donna een pauze moeten nemen van mijn hardloopgemeenschap terwijl ik leer omgaan met mijn humeur en frustraties. Ik ben weer gaan zwemmen en fietsen, en ik leer de dingen die mijn lichaam kan doen waarderen. Ik gebruik antidepressiva en verander de manier waarop ik therapie doe. En door dit alles leer ik al mijn sterke punten te waarderen. Ik ben niet zomaar een hardloper. Ik ben een leerling, een atleet, een goofball, een ijsliefhebber, een kattenvrouw, een vriend. Ik ben niet beperkt tot één identiteit en mijn identiteit is niet in steen geschreven. We passen ons allemaal voortdurend aan onverwachte ervaringen aan en we groeien allemaal binnen en naast onze sterke punten, soms ondanks onze identiteit. Hillary Allen herkende hoe ze naar kracht keek en zei: "Kracht is niet wat ik dacht dat het was ... het is niet zo eendimensionaal, het is niet zo eenvoudig. En ik denk dat ik me daar ook slachtoffer van voelde. Het is alsof ik mezelf Adidas Nmd Donna definieer in één aspect - het is te smal. "

Een nieuwe 361 Degrees hardloopschoen komt in februari 2018 naar een Holabird bij jou in de buurt: de 361 Sensation 3!

Een opvolger van de Sensation 2, Runner’s World's Best Buy van 2015 vanwege zijn 'high-end prestaties tegen een bescheiden prijs', de 361 Degrees sensation 3 is jouw ... zoals 361 zegt: 'mild stabiel werkpaard'.

Net als zijn Sensation 2-zus heeft hij meer stabiliteit en meer energierendement dan 79% van de schoenen! (Runner's World schoenenlab getest)

De FitzRite-middenvoettechnologie van de Sensation 3 heeft zachte interne webbing om de voet stevig vast te houden en de tong is zacht en zacht. De QU! K-wervelkolomplaat van koolstofvezel voegt die stabiliteit toe die je nodig hebt op de weg, en natuurlijk zorgen de kenmerkende QU! K Flex 4foot Engineering en QU! KFOAM voor een uitgebalanceerde en gedempte rit.

Dit is niet alleen het best verkochte trainingslogboek bij Holabird, maar het is ook het best verkochte trainingslogboek in de branche! Plan races en Adidas Nmd Dames bereid je voor om je eigen persoonlijke hardloopdoelen te bereiken!

Breng bijvoorbeeld tijden, afstanden en lichaamsgewicht in kaart en krijg advies over hardlopen, stretchen en blessurepreventie van hardloopexperts.
generatie ucan

"Het UCAN-verhaal begon met de wens om kinderen met levensbedreigende hypoglykemie te helpen hun energieniveau te beheersen. Deze aandoening vereiste dat de zoon van de oprichter, Jonah, elke 2 uur een sondevoeding moest krijgen om de normale bloedsuikerspiegel op peil te houden. Zijn ouders gaven agressief leiding aan het fonds. verhoging, bewustwording, onderzoek en uiteindelijk een wetenschappelijke ontdekking die hun leven zou veranderen - SuperStarch SuperStarch Adidas Ultra Boost Mens levert een gestage afgifte van glucose die hyperglycemie en hypoglycemie voorkomt, een vroege piek in de bloedsuikerspiegel aanzienlijk vermindert en zorgt voor handhaving van constante glucosespiegels zonder een Voor atleten betekent dit betrouwbare, uitgebreide energie zonder herhaaldelijk te moeten tanken.

Ons volledig natuurlijke SuperStarch-koolhydraat is een gepatenteerd ingredi?nt dat is afgeleid van hydrothermisch behandelde niet-GGO-ma?s. Alle koolhydraatbronnen werden onderzocht door de beste onderzoekers ter wereld in een poging om een ??voedingsmiddel te vinden dat de bloedsuikerspiegel gedurende de langste tijd op peil hield. SuperStarch is gemaakt met een doel en is nu een revolutionaire energiebron. Er is veel lawaai op de markt, maar er gaat niets boven SuperStarch.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar