Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

oorden per bericht of pagina te

Enviado por Banning 
oorden per bericht of pagina te
15-May-2020 04:50
Een van de meest gestelde vragen die ik hoor bij Blogging-shows en van affiliate marketeers binnen het programma van mijn bedrijf is: 'Hoe zorg ik ervoor dat mijn posts / pagina's beter scoren in de Nike Air Max 1 Mens zoekmachines?'. De meeste bloggers kunnen zich geen goed SEO-bedrijf veroorloven en kunnen zich verloren voelen. Als SEO een mysterie lijkt en de gidsen die u leest zijn geschreven met een heleboel verwarrende termen, zijn hier 5 dingen die u kunt doen (geschreven in gewoon Engels) om u te helpen uw pagina's / berichten beter te rangschikken in de zoekmachines. dichtheid is een maat voor hoe vaak u een specifiek trefwoord gebruikt voor elke 100 woorden Nike Air Max 2017 Femme op een pagina. Als je het 1 van de 100 woorden gebruikt, heb je een zoekwoorddichtheid van 1%. Hoewel een populaire plug-in voor SEO een groen licht geeft van een zoekwoorddichtheid van 1,5 tot 2,5, is die plug-in en functie al lang geleden toegevoegd. Tijdens de laatste update van het Panda-algoritme zag ik hogere ranglijsten op pagina's waar ik de zoekwoorddichtheid van de 2 - 2,5% tot Nike Air Max 2015 Femme ongeveer 1% of minder op sommige pagina's op mijn eigen websites. Ik heb ook de kopie gewijzigd om meer over de gebruiker en informatief te gaan, zodat het een probleem zou kunnen oplossen. In plaats van de tool te gebruiken om me groen licht te geven op zoekwoorddichtheid, helpt het oplossen van problemen met duidelijk en nuttig advies (terwijl ik enkele van de andere punten hieronder gebruik) mij nu om betere posities binnen de zoekmachines te Nike Air Max Motion Heren krijgen.

MINIMUM WOORD TELT
Als best practice moeten pagina's minimaal 350 woorden bevatten. Het lijkt er echter op dat het merendeel van de rangschikking van de eerste pagina voor informatieve pagina's of het oplossen van vragen (blogposts) veel meer woorden telt. Dat betekent niet dat je moet proberen om 2000 woorden per bericht of pagina te schrijven, maar het betekent wel dat je een oplossing voor Nike Air Max Zero Heren een probleem grondig moet uitleggen en moet schrijven Nike Air Force 1 Heren op een niveau dat geschikt is voor je lezers.

Een rapport van SerpIQ laat zien dat langere inhoud voortdurend hoger scoort in de zoekresultaten, met meer dan 2000 woorden die het best presteren.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar