Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

produisons plus de graisse

Enviado por Banning 
produisons plus de graisse
15-May-2020 05:17
Je bent nog niet waar je wilt zijn. Het is elke dag een worsteling, maar toch laat je de wereld je problemen zien. Ik voel het gewicht op je schouders. Hoe moeilijk het ook is, je doet altijd je best. Nike Air Presto Hombre Het maakt niet uit wat het leven naar je gooit, hoe vaak het leven je ook een kromme bal geeft, je probeert het altijd. Op mijn moeilijkste dagen laat jij me zien hoe ik ermee om moet gaan.
Ik heb je zien huilen naar de maan zoals alleen een kind van Moeder Natuur dat kan. Je kracht veroorzaakte koude rillingen over mijn rug. Toen zag ik je je rug naar de zon keren, bloemblaadjes verwelken na te veel tijd in het donker te hebben doorgebracht. Dit is het verhaal dat je hebt gemaakt, maar ik kan zien dat het niet het verhaal is dat je zou moeten leven. Het is je duisternis en je licht dat je zo verbluffend maakt, maar je verliest je kracht om een ??fakkel voor anderen te zijn als je te lang in het donker blijft. Dank je fouten, tekortkomingen en angsten voor wat ze je hebben geleerd, maar vergeet dan niet om weer in het licht te Nike Air Max 270 Herren stappen. Het is de bedoeling dat je de maan, de sterren en de zon bent! Ik leef om je te zien stralen, zodat ik ook helderder kan schijnen.

Je wist dat vrouwen genaaid werden en bedrijven profiteerden ervan. Je werd boos toen een contact werd verbroken als een vrouw zwanger werd. Je hoefde niet te helpen. Ik zie hoe druk je het al hebt. Je had een andere persoon kunnen zijn die denkt: "Ik weet dat dat klote is, maar wie ben ik om iets te doen." Toch heb je ervoor gekozen om je hart en kennis te gebruiken om vrouwen op te tillen. Ik moest in de spiegel kijken en mezelf afvragen of ik er alles aan deed om ook te helpen.
Toen je besloot dat je van je lichaam zou houden, ongeacht je gewicht, merkte ik op. Toen je faalde en viel, maar besloot weer op te staan, was het alsof je je hand aanbood om me ook van de grond te helpen.
Ze vertelden Nike Air Max Motion 2 Uomo je dat je eigenwijs was. Ernstig? Ik heb net een video bekeken waarin een man 5 minuten lang vertelde hoe geweldig hij was en mensen vonden het geweldig. U was er terecht van overtuigd dat u een geweldige race had door een kleine opmerking te maken, maar u was degene die te zelfverzekerd was? Het heeft je naar beneden gehaald. Ik voelde dat je hart zwaar werd. Dan heb je nog een race verpletterd. Het was geweldig.

Je hebt misschien Nike Air Max 95 Damen gehoord dat koudere temperaturen de stofwisseling van het lichaam in rust verhogen, want zoals ik al eerder zei, moet het lichaam harder werken om warm te blijven.

Maar wat je misschien niet weet, is dat het lichaam twee soorten vet heeft: bruin vet en wit vet.

Bruin vet wordt beschouwd als het "goede" vet en wordt aangetroffen in spierweefsels, en wit vet, het ongezonde, maar essenti?le vet, komt overal Nike Air Max Command Uomo voor. Wit vet is het vet dat je op jezelf in de spiegel ziet, maar het is ook essentieel om te overleven, omdat het onze organen en onze externe reacties op onze omgeving beschermt (ook wel op onze billen vallen en onszelf niet helemaal pijn doen).

Het probleem met wit vet is dat wanneer het zich vermengt met bruin vet, of ons bruin vet overmeestert, het de functie van bruin kan belemmeren, dus we verbranden langzamer calorie?n. Nike Air Max 270 React Pánské Dat is slecht! Je wilt dus zoveel mogelijk bruin vet!

Gelukkig produceren we in de winter meer bruin vet, omdat bruin calorie?n verbrandt om warmte op te wekken. En in de loop van de tijd verhoogt het aantal uren per dag bij koude temperaturen de hoeveelheid bruin vet in het lichaam, dus we verbranden nog steeds veel calorie?n om ons warm te houden!

Met al deze redenen om buiten te trainen in de kille, donkere maanden opzij, vergeet dan niet om laagjes te dragen, zweetbestendige en weerbestendige kleding te dragen (zodat je niet bevriest) en zorg ervoor dat je veel vocht drinkt (naarmate we meer krijgen uitgedroogd in de winter).
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar