Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

vedere quando e dove cambiano

Enviado por Banning 
vedere quando e dove cambiano
18-May-2020 04:06
De grootste strategie ter voorkoming van letsel bij elke activiteit is om alles te benaderen met een graduele blootstellingsmentaliteit. Dit betekent dat als je nog nooit eerder aan hardlopen in de sneeuw hebt gedaan, het een slecht idee zou zijn om erop uit te gaan en met volle kracht 10 mijl te rennen. Je lichaam heeft tijd nodig om zich aan te passen. Begin met een lage kilometerstand, laat uw botten en spieren rusten en pas de pijn niet Nike Air Max 2017 Homme aan. Onthoud altijd dat het cardiovasculaire systeem zich sneller ontwikkelt dan het bewegingsapparaat. Je hebt misschien het gevoel dat je klaar bent om een ??stap verder te gaan, maar je lichaam huilt misschien om een ??pauze. Maak een fout aan de kant van conservatief bij uw eerste pogingen en verhoog langzaam tot tolerantie.

Veel hardlopers willen hun tijd of voortgang weten tijdens en na hun race of trainingsdag, maar tegenwoordig zijn onze hardloop GPS-horloges zo geavanceerd dat het moeilijk is om te weten welke functies het beste voor ons zijn. Van de gemiddelde Joe tot degenen die trainen om zich te kwalificeren voor Boston, we hebben verschillende niveaus van atletisch vermogen en verschillende horloges om aan onze behoeften te voldoen.
Ten eerste is een van de populaire functies die vaak worden aangeboden voor veel van Nike Air Vapormax Damen de horloges op de markt de hartslagcapaciteit. Waarom is deze functie belangrijk voor ons? Welnu, de reden voor het meten van de hartslag is om te zien hoeveel zuurstof we gebruiken en hoe snel we het gebruiken. We hebben zuurstof nodig om bij onze spieren te komen, zodat ze snel en effici?nt kunnen werken. Simpel gezegd, een hartslagmeting kan een goede voorspelling zijn van hoe hard we werken. De streefhartslag is gebaseerd op leeftijd en algemeen activiteitsniveau, maar kan vari?ren van 90 tot 150 slagen per minuut (slagen per minuut). Het is ook belangrijk op te merken dat hoewel hartslag belangrijk is, dit niet de enige manier is om de intensiteit te meten.
Een nauwkeurige hartslagmeting kan ons een momentopname geven van ons intensiteitsniveau tijdens het hardlopen, racen en trainen. Het is voor ons handig om te weten dat hoe Adidas Nmd Femme harder we werken, hoe hoger onze hartslag gaat. Als we onze inspanning of intensiteit verminderen, zal onze hartslag afnemen. Het gebruik van een activity tracker of GPS-horloge met de hartslagfunctie kan ons helpen ons inspanningsniveau tijdens verschillende activiteiten te observeren. Dit bijhouden kan net zo belangrijk zijn als de fysieke activiteit zelf. Dit kan ook een handig hulpmiddel zijn voor atleten die verbeteringen willen aanbrengen of moeten zien wanneer en waar hun intensiteitsniveaus veranderen. Het is een geweldige manier om vooruitgang te boeken tijdens de training en onderweg aanpassingen aan te brengen.
Het is dus belangrijk voor onze gezondheid om af en toe een nauwkeurige meting van onze hartslag te krijgen en die meting te gebruiken als doelwit tijdens de training. We hoeven echter geen topsporters te zijn om Nike Air Max Excee Pánské gebruik te maken van de hartslagmeter. In feite kan de gemiddelde persoon op de lange termijn meer baat hebben Adidas Stan Smith Femme bij zijn algehele gezondheid als hij de basisrol begrijpt die de hartslag speelt bij hun activiteiten.

Ik had de combinatie yoghurt-granola-fruit weer voor de lunch en het is gewoon niet voor mij. Ik heb 's ochtends meer prote?ne nodig. Een ochtendsnack voelt nog steeds raar voor mij, dus ik doe het niet vaak, dus tegen de middag was ik klaar om mijn hand op te eten. (Ik deed het echter niet.)
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar