Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

sensazione di trascorrere

Enviado por Banning 
sensazione di trascorrere
19-May-2020 04:04
Een paar jaar geleden heb ik iets bereikt dat nooit een Nike Air Max 720 Damen prestatie was die ik me had voorgesteld als kind, tiener of zelfs begin twintig. Het was niet iets waar ik van droomde of waarvan ik dacht dat ik er toe in staat was. In het voorjaar van 2015, nadat mijn man zijn eerste marathon had gelopen, concludeerde ik dat ik zijn afstand zou overschrijden en een ultra zou voltooien. Ja, misschien zijn we een beetje competitief. Hoewel wegmarathons me nooit echt interesseerden; Ik wilde het bos in en urenlang rennen.

Ik liep hardlopen op Nike Air Max Motion 2 Damen de middelbare school, maar afgezien van de willekeurige twee mijl lange jogging over de trottoirs in mijn buurt, was ik op 27-jarige leeftijd een complete amateur. Het opzetten van een trailrunning-hobby in mijn latere twintiger jaren leek een belachelijke exploit in mijn eigen hoofd. . Ik merkte dat ik één keer per week 4 mijl liep en mijn nieuwe ambitie op het werk begon te uiten. Dat is toen ik haar ontmoette: mijn eerste trailzus. Een collega, met wie ik niet veel had gesproken, vroeg of ik me die herfst wilde aanmelden voor een 50k-trailrace. Op dat moment was het 6 maanden verwijderd - en ik had nog nooit een race gelopen buiten mijn 4-jarige middelbare school om deel te nemen aan de mijl.

Als je een tennisser vraagt ??om de beste tennisrackets te noemen, zal hij of zij zeker de Babolat Aeropro Drive noemen. Meer dan de Nike Cortez Herren helft van de 500 beste spelers ter wereld gebruikt zelfs een versie van de AeroPro Drive.

Spelers als Rafael Nadal, Jo-Wilfried Tsonga en Sam Querrey aan de mannenkant en Sam Stosur, Agnieszka Radwanska, Sara Errani, Genie Bouchard en Caroline Wozniacki over het vrouwenspel met de Aeropro. Zoals je kunt zien aan de verscheidenheid aan speelstijlen, werkt de Aeropro Drive voor vrijwel iedereen. Een van de beste eigenschappen van dit racket is dat het je helpt om spin te cre?ren en je geweldige kracht geeft.

Nu, na meer dan een decennium, verandert Babolat hun geliefde AeroPro Drive-serie in de Babolat Pure Aero-rackets, maar maak je geen zorgen: deze nieuwe lijn heeft nog steeds de kracht en draai waar iedereen van houdt in de Aeropro Drive. Bovendien is het racket sterk voor meer stabiliteit en superieure precisie.

Ik werkte als Nike Air Max Motion 2 Pánské massagetherapeut toen ik begon met het uitvoeren van ultramarathons en ik hield echt van de sfeer bij ultras: de mensen, de plaatsen, de pijn en vreugde, de uitdagingen, alles over hen. Ik was al vrij vroeg vrijwilligerswerk voor races en werd aangenomen door Rainshadow Running, een bedrijf dat 50k- en 25k-races organiseert in de PNW, en werkte daar meer dan 3 jaar. Het was in die tijd dat ik me realiseerde dat RDing iets was waar ik in ge?nteresseerd was, en alleen. Ik cre?erde Nike Air Max 1 Damen een trailrunning-serie in Bellingham, WA, stopte met masseren, stopte met werken voor Rainshadow en cre?erde de Tahoe 200 Endurance Run. Van daaruit ging het van start. Nu regisseer ik 11 evenementen, waarvan er 3 meer dan 200 mijl lang zijn! Het is een zeer fulltime baan en ik heb 3 werknemers.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar