Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

kann es kaum erwarten

Enviado por Banning 
kann es kaum erwarten
25-May-2020 04:09
Rod Laver werd in 1981 ingewijd in de International Tennis Hall of Fame en in 1985 in de Sport Australia Hall of Fame. Laver Adidas Superstar Womens is ook een Australische levende schat.

De Rod Laver-schoen is ook een schat. Sneaker Report vermeldt de sponsorovereenkomst met Rod Laver en adidas als nummer 14 in hun lijst van "top 50 van meest Adidas Superstar Womens Red invloedrijke sneaker-sponsoring in de sportgeschiedenis". De adidas Rod Laver mist de drie strepen van adidas, maar heeft de geliefde vintage ronde neus. Over het algemeen kiest de originele Laver voor een meer klassieke uitstraling.

De Adidas Rod Laver en zijn iconische tegenhanger, de adidas Stan Smith, zijn beide lifestyle schoenen: eenvoudig, comfortabel, goed om met de hond te wandelen of een hackey-zak te spelen, en zelfs acceptabel om te dragen met een pak. De Adidas Originals Rod Laver is klassiek, een van de weinige sneakers die nog steeds in stijl zijn en vanaf nu in stijl zullen zijn.

Het is altijd gemakkelijk om na te denken over het runnen van je eigen race, maar veel moeilijker om te doen als je er middenin zit. Het is opwindend om de energie van atleten te zien als ze zich rond de startlijn verzamelen, klaar om op Nike Air Vapormax Dámské volle snelheid de poort uit te rennen. Je voelt de adrenaline door je aderen stromen terwijl de race begint. Het volgende dat je weet, is dat je meegesleurd wordt in de opwinding van het samenzijn met anderen die een kick krijgen van het idee dat je jezelf harder dan ooit tevoren gaat pushen, want het is waanzinnig leuk!

In mijn begindagen van de triatlonraces herinner ik me dat ik langs de waterkant van het meer of de oceaan stond waar ik op het punt stond mezelf onder te dompelen. Denkend ... binnen een paar minuten gooi ik mezelf in ijskoud water om door het zwemgedeelte te komen. Ik kom dan uit het water met het gevoel dat ik in een ijsberg ben veranderd, en dan zal ik mezelf snel ontdooien terwijl ik op weg ga naar de fietsovergang, waar ik met bevroren vingers mijn pak afpeel, mijn schoenen aantrek en haast je om de rit te Nike Air Force 1 Dámské beginnen. Toen ik klaar was met mijn rit, sprong ik van mijn fiets, trok mijn helm uit, vond mijn weg terug naar mijn overgang en plaatste mijn fiets in zijn kraal. Van daaruit gooide ik mijn schoenen aan (soms met sokken, meestal zonder), pakte mijn hoed en bril (GU in de hand) en ging op weg naar de ren.

Laat me je iets vertellen, de overgang van zwemmen naar fietsen naar hardlopen is erg uitdagend en zal je heel snel het belang leren van je eigen race. In de triatlonsport kunnen er veel dingen fout gaan die uw evenement snel kunnen doen ontsporen. U kunt uw zwembril tijdens het zwemmen in het water verliezen. Je kunt een lekke band krijgen, een frame vastmaken of een ketting op de fiets laten vallen. Je kunt tijdens het rennen krampen of helemaal bonken, waardoor je nederig naar de finish moet lopen terwijl andere atleten je Nike Air Zoom Pegasus 31 Herren passeren.

In de sport van ultramarathon is er geen water om te zwemmen of een fiets om op te rijden. Er is geen overgang om in te stellen of naar terug te keren. Het draait allemaal om JOU, een goed paar schoenen en misschien een team of pacer om je de hele dag door de mentale en fysieke pieken en dalen te begeleiden. De noodzaak om je eigen race te lopen, wordt nog meer nodig met een ultra, want de realiteit is dat als je je brandstof, hydratatie, tempo en mentaliteit niet beheert ... je de finish niet haalt. Dus je ziet, als je jezelf traint om binnen je mogelijkheden te rennen en niet toe te staan ??dat de adrenalinestoot van anderen je leidt, is de kans groot dat je je race voltooit en je tevreden voelt.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar