Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

balenciaga triple s

Enviado por LanceEmily 
balenciaga triple s
18-July-2020 10:14
En dat is waar  Retrospective 'in de eerste plaats balenciaga triple s om draait: een soundtrack voor iedereen die de hele dag binnenstapt of een audiomassage nodig heeft, met curveballs erin gegooid om de oren gespitst te houden; of het nu  Soft Music Under Stars 'is met zijn sitar glinstert en glanst, of de grote freaky beats van You Wont' Let Me Rock '. En met meer, gloednieuw Fila-materiaal onderweg, is dit de ideale gelegenheid voor nieuwkomers om hun erfenis uit de eerste hand te ervaren, en voor fans om een stap terug te doen en te onthouden waarom ze in de eerste plaats aanhangers van de Fila-filosofie werden.

Fila Brazillia verkocht nooit in dezelfde aantallen als sommige van hun metgezellen in de Britse electronica-scene van de jaren '90, maar de reden dat ze onder de radar bleven, is dezelfde reden waarom hun opnamen zo goed waren. In tegenstelling tot de stadionpauzes van degenen die rond 1997 snel bovengronds gingen, hield Brazillia hun muziek los en vrij van gimmicks - in die zin dat ze echte broers en zussen waren van de balenciaga schoenen elektronische luistermuziek die in de jaren '90 door Warp werd verdedigd.

Ik denk dat we de soundtrack naar Koyannasquatsi zouden brengen en onder Scarface leggen, zegt Steve. "En ik weet dat de bijbel verbeterd zou worden door een elke gelijkenis met werkelijke of levende of dode personen is in het begin een toevallige en onbedoelde 'disclaimer.' Maar voor het gebouw is balenciaga sneakers het terug naar het centrum van hun wereld. 'Het nieuwe mediacentrum dat in Kingston-Upon-Hull wordt gebouwd, zou veel baat hebben bij een architectonische mash-up', meent hij. 'We raden rieten neon aan.' Het zou duidelijk een veel bredere en vreemdere wereld zijn als Fila Brazillia hun zin had.Niet tevreden met het produceren van één remixalbum, heeft het Hull-productieduo Fila Brazillia genoeg kwaliteitsremixen gemaakt om een vervolg te rechtvaardigen. Terwijl de eerste illustere namen als Radiohead en The Orb bevatte, is deel twee een meer underground selectie van acts die de Hull-make-over hebben aangevraagd.

Fila Brazillia werkt samen met de ambient piano van Harold Budd en de New Wave art rock van Bill Nelson op de THREE WHITE ROSES & A BUDD balenciaga speed trainer EP. Het openingsnummer, "No Shade, No Shadow", heeft de afdrijvende, trieste kwaliteit die je van Harold Budd zou verwachten, en terwijl het over de lengte van het nummer loopt, overlappen de andere bijdragers het met onheilspellende elektronica. "Adrift Amidst Les Odalisques" heeft een veel dromeriger gevoel, zoals zonlicht dat door bladeren valt en de Fila-jongens leggen er een zachte groef op. De gitaar van Bill Nelson komt naar voren op "The Airless Time", als een gehuil van pijn, met Budd's piano ernaast. 'Blue Locus', het laatste nummer, is bijna een weerspiegeling van het openingsnummer, maar een nummer dat uitmondt in sprankeling. Betoverend en een fascinerende afleiding voor de Fila-jongens.

Beginnend met de zelfverzekerde kick van "The Bugs Will Bite", biedt het album voorbeeld na voorbeeld van intrigerend muzikaal vakmanschap. Er is het onaantastbare zachte funk-gevoel van "Airlock Homes", de ambient-expeditie die Spore is, wat geanimeerd optimisme over de brutale "Swann Todd" en rechtlijnige gril op nummers als "Ridden Pony" en het slaande "Pigsblood en Chalk". Opnieuw gaat Fila de uitdaging aan om nieuwe en originele muziek te maken met een opname boordevol zoveel ideeën en invloeden dat het erin slaagt om van begin tot eind fris en levendig te blijven.

Net als weinig andere neo-instrumentalisten voelt Fila Brazillia's fusie natuurlijk en ontspannen aan: losse, opgeblazen groeven drijven mee als luchtschepen die op warme klanken van aangehouden orgel rijden, laagfrequent gekrabbel en met reverb doordrenkte solo's. Door subtiel over te schakelen van jazz naar funk naar sylvan ballad, slaagt Fila Brazillia erin de attributen en de kritiek van "electronica" te omzeilen - en daarbij geweldige muziek te schoppen. balenciaga arena Dit geluk is niet dom. Toen ik dit album voor het eerst speelde, dacht ik bij mezelf dat ik hier niet meer dan één keer naar hoef te luisteren om iemand te vertellen dat het puur briljant is, hoewel ik er meer dan eens naar heb geluisterd. In feite heb ik naar niets anders geluisterd sinds ik het in handen kreeg! Het is een van die albums waar je absoluut van geniet met zijn schoonheid. Het lijkt een beetje op Nightmares On Wax, als gids voor de stijl van Fila Brazillia, voor het geval je ze nog nooit hebt gehoord
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar