Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

en om ze kwijt te raken, mensen de

Enviado por caicai2017 
en om ze kwijt te raken, mensen de
19-June-2018 07:24
Als het verhaal waar is, heeft een gelukkige sneakerhead net de ultieme glans bereikt. Redditor imfromadistantplanet, heeft de site gek op zijn Reddit-bericht over het vinden van de felbegeerde Nike Air Mags op een lokale Buffalo Exchange voor slechts $ 350. De geen oplader is een beetje achterdochtig en roept de vraag op of ze nep zijn of niet. De grotere vraag Nike Air Max 90 Womens Turquoiseis echter wie deze bij Buffalo Exchange zou verkopen?

Hij vervolgt: "Ik werkte aan de inkoopbalie, een dame kwam binnen en zette deze op de toonbank en mijn mond viel open. Ik opende de doos en daar waren ze ... Ik heb het gescheurd omdat ik nooit dacht dat ik die persoonlijk zou zien laat staan ??aanraken. Ik nam de schoenen mee naar mijn manager en ze koos ze in voor $ 35Nike Air Max 90 Damen 0 en ik smeekte de dame bijna om online te verkopen of nam ze op zijn minst mee naar de tweede ronde Nike Air Max 1 Womens omdat ik haar niet wilde afzetten, maar ze zei: 'Ze waren mijn ex-vriendje en hij heeft me geneukt, ik heb vandaag het geld nodig, want ik heb vandaag een copay van de dokter. 'Dus ze verkocht ze aan ons nam de 30% uitbetaling en vertrok. Ik rende meteen naar achteren en pakte mijn bankpas en betaalde ze (niet eens wetend of ze echt waren of niet / voordat ze zelfs Nike Air Max 1 Damen Rosa de prijskaartjes konden plaatsen) en ik had de hele dag vlinders. Ze waren niet zo groot als ik, maar ik heb ze als trofee / pronkstuk gehouden gedurende 6 maanden. "

Veel lezers denken misschien "ze moeten nep zijn." Imfromadistantplanet nam het paar later echter mee naar Rif (een sneakerwinkel in Little Tokyo) voor authenticatie.

"Ik werd ontslagen van Buffalo. Ik zat op een slechte plek omdat ik toen heel veel rekeningen moest betalen, mijn auto was helemaal kapot en Nike Air Max Command Womens mijn telefoon werd gestolen op mijn laatste werkdag ... praten over geluk. Ik wist dat dit het enige was dat ik van waarde had. Ik kocht een vervangende oplader en bracht ze naar Rif (een sneakerwinkel in Little Tokyo), ze verifieerden ze voor mij en gaven me een heel eerlijk aanbod voor de schoenen. "Toen deed hij het onuitsprekelijke en verkocht ze zelf.

"Ik realiseer me dat ik veel haat zal krijgen om ze kwijt te raken, mensen denken dat ik gewoon tags op het werk heb afgedrukt (ik zou daar meteen voor zijn geschoten) en niet meer foto's hebben maar ze hebben mijn leven. Ik wil dat deze post inspirerend is ... Zelfs als u op uw geluk bent en nooit denkt dat u uw droomschoenen kunt betalen, gebeuren er wonderen. "

Wat denk je Nike Air Max 90 Womens van het verhaal van imfromadistantplanet. Real? Nep? Als je Air Mags voor $ 350 hebt gevonden, zou je ze dan verkopen of voor jezelf houden? Laat het ons weten in de comments hieronder. Bekijk de volledige Reddit-post hier.
"Hey reddit, dus ik vond deze 2011 Air Mags het laatst op Buffalo Exchange-jaar, maar ik kon ze niet posten omdat ik daar op dat moment aan het werk was", zo schrijft hij. "Ze kwamen met de doos, metalen autorisatietags, poster en helaas geen Nike Air Max 90 Damen Pink oplader."
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar