Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

met till?gg till din rotation (p? t

Enviado por caicai2017 
met till?gg till din rotation (p? t
13-November-2018 07:00
Efter 100 mil p? blandade ytor har Pegasus 35-talet h?llit sig ?nnu b?ttre ?n v?ntat. N?tet har str?ckt sig ?ver tiden, men det har bara Nike Air Huarache Womens gjort skoen bekv?mare, och styvheten Nike Air Vapormax Femme l?t bort med tiden. Ytters?len visar lite tecken p? slitage, annat ?n en liten del av skummet, vilket f?r sl?r jag har lagt igenom dem ?r ganska anm?rkningsv?rt. Eller ska jag s?ga, "squeak ..." H?nderna ner, min st?rsta frustration med Pegasus 35-talet har varit det fruktansv?rt h?gljudda brusetrycket som skriker ut med varje steg n?r de blir v?ta. De var s? h?ga att det var pinsamt n?r de k?rde Nike Air Max 1 Donne med andra.
F?r mig var det h?r cringe-v?rdiga ljudet inte begr?nsat till fuktiga mil i ?skv?der n?r man kunde f?rv?nta sig det, men skulle b?rja efter att ha k?rt genom ett duggt?ckt f?lt eller ett snabbt sprut i en p?l. Nu ska jag s?ga att efter att ha s?kt andra recensioner f?r detta problem verkar det inte vara ett vanligt klagom?l. Men jag kan bara tala ur min egen erfarenhet, och det ?r sv?rt att ge en sko tv? tummar upp n?r du inte kan klara dig www.anbilazio.it med dem p? icke torra f?rh?llanden.
En annan funky designfunktion (och en du kommer m?rka genast), ?r den massiva tungan. Efter lite forskning har jag inte funnit n?got tydligt syfte f?r varf?r det ?r s? stort. Nike Air Max Vision Womens Medan jag oroade mig f?r att det skulle orsaka irritation, blev den f?rl?ngda tungan till ingenting mer ?n en liten design quirk.Nike Air Max Classic BW Mujer En som faktiskt v?xte p? mig fr?n en estetisk synpunkt ju mer jag bar skon. Nike Air Zoom Pegasus 35 s ser inte bara cool ut, de ?r en v?lbalanserad daglig tr?nare som l?pare kommer att ?lska f?r n?stan alla tr?ningspassar. . Den mjuka, lyh?rda ritten, bekv?ma mesh ?vre och slitstarka yttersula g?r det till ett v?lkommet till?gg till din rotation (p? torra dagar).
Om du har ?lskat tidigare versioner av Pegasus kommer du utan tvekan att ?lska 35-talet, men uppdateringarna som hittades i den h?r versionen b?r toppa alla l?pare nyfikenhet. Detta ?r ett utm?rkt val f?r alla som letar efter en p?litlig Nike Air Max 90 Womens arbetsh?st med m?ngsidigheten att hantera v?gen, m?ttlig sp?r och j?mn t?vlingsdag. Om du inte redan var upphetsad ?ver maratonm?ndet, ger Nike Air Max 90 Femme Nike l?pare en annan anledning att fira Patriots dag med sl?ppa sin senaste Zoom Fly SP sneaker nu i "Volt" neon-gul. Sko konstruerades f?r att hj?lpa marathonersna att sl? p? tv? timmars barri?r. Den l?tta sneaker kommer efter Nike's "University Red" iteration. Det har varit n?stan 10 ?r sedan ett par Nikes har gjort min vanliga skoporotation. men n?r du h?r m?rket gjort stora uppdateringar till en av sina h?ftkl?der kan du inte hj?lpa men vill ge den uppdaterade versionen en chans.
Att g? in i mina k?rningar med Nike Air Zoom Pegasus 35-talet h?rde jag att Nike hade tagit n?gra av designfunktionerna fr?n VaporFly och arbetade Nike Air Max 90 Mens Camouflage dem i Peg. I synnerhet full-l?ngd Zoom Air-enheten modellerad efter kolplattan i VaporFly
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar