Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

zugegriffen werden

Enviado por Banning 
zugegriffen werden
30-August-2019 08:25
iSmoothRun heeft veel details en functies zonder een rommelige app te zijn. Het houdt snelheid, tempo, afstand, cadans, tijd, maximale hartslag, klim, intervalstatistieken en tussentijden bij. Op basis van uw gegevens kunt u grafieken zien van uw hartslag, hoogte, cadans, enz. De app zelf is gemaakt door hardlopers en gebruikt door coaches en hardlopers. Als je een serieuze hardloper bent, is deze app een goede optie.

Naast hardlopen registreert de app fietsen, wandelen, Nike Air Max 90 Womens wandelen en andere fitnessactiviteiten. Het werkt goed met de Apple Watch en uw gegevens kunnen naar vrijwel elk platform worden ge?xporteerd. De gegevens kunnen ook op sociale media worden gedeeld.

Trainingsplannen zijn beschikbaar in de app en worden geleverd met audiosignalen voor coaching. Als je wilt, kun je een footpod gebruiken in plaats van een GPS-horloge, maar beide werken met deze app zolang deze op iOS draait. Schoen kilometers kunnen ook worden gevolgd met deze app, wat leuk is, zodat je weet wanneer het tijd is voor een nieuw paar hardloopschoenen.

Intervaltrainingen kunnen worden aangepast en de app beschikt ook over een metronoom. Dit is handig als u uw cadans wilt instellen en aan uw algehele formulier wilt werken. Als je wilt, kun je tegen jezelf racen en elke keer dat je racet zien hoe je verder komt. De gegevens van elke run moeten automatisch worden gesynchroniseerd met de meeste apps van derden.

Hier zijn een paar datums om in je agenda te noteren: zondag 9 augustus en zondag 16 augustus 2012 - de datums worden getipt voor de marathonevenementen voor mannen en vrouwen. Ik zal bijvoorbeeld de stad niet verlaten voor de duur van de wedstrijden en mijn tent gereed hebben om als eerste in de rij te staan ??voor kaartjes.
De elites voorbij zien gaan tijdens de marathon van Londen was een heel opwindend evenement voor mij - ik kan me nauwelijks voorstellen hoe opgewonden ik zal zijn als 's werelds beste het uitvechten voor een gouden medaille voor mijn deur.

De eigenlijke route van de Olympische marathon eindigt blijkbaar buiten de voordeur van een andere Londenaar. De koningin krijgt een geweldig uitzicht op de atleten als ze de grens overschrijden op The Mall. De rest van Nike Air Max 270 Uomo de route moet nog worden bevestigd, maar er wordt gehoopt op enkele van de beste locaties in Londen, zoals St Paul's Cathederal, de Houses of Parliament en de Tower of London. Ik loop tijdens de lunch regelmatig langs twee van de drie, dus misschien moeten de organisatoren me aan boord krijgen om een ??paar suggesties te doen. Een toptip die ik zou hebben voor atleten is om in de Tate-galerij te knijpen als je te kort komt. Mooie loos.

Als mijn tandarts me vraagt: "Flos je regelmatig?", Lieg ik. Als mijn ouders me vragen of ik een pensioen heb geregeld, lieg ik. En als je me zou vragen of ik regelmatig heuveltraining in mijn hardloopschema opneem, zou ik waarschijnlijk ja zeggen en dat zou ook een leugen zijn. Ik weet dat ik al deze dingen moet doen en dat ze ‘goed voor me’ zijn, maar ze zijn niet de meest verleidelijke Nike Air Max Thea Mujer vooruitzichten.

Maar vanavond ging ik op weg naar mijn eerste heuveltraining in een behoorlijk lange tijd. Ik was van plan 1 mijl te rennen om op te warmen, gevolgd door 5 ren de heuvel op met jogs terug naar beneden, afgesloten met een afkoeling van 1 mijl. Deed het pijn? Ja. Wilde ik stoppen na twee herhalingen? Ja. Ben ik klaar? Jazeker!

Hoezeer ik het ook uitstrek en er bang voor ben, ik vind het leuk wat hill-trainingssessies voor mij doen. Ze verhogen de kracht, verminderen het risico op letsel en maken uw stap langer en sneller. Oh, en ze maken het gemakkelijker om heuvels op te rennen - wat handig is als je een heuvelachtige race doet.

Mijn volgende race is echter een halve marathon met een platte pannenkoek - maar de heuvels zijn geen tijdverspilling. Verre van. Trainen op heuvels is als verticale snelheidssessies - dus je www.hurtadoquesada.es gaat sneller rennen op de vlakke wegen. Sub-2 uur hier kom ik!

Hill training is ook zeer tijdbesparend. Het kostte me slechts een half uur om me erg moe te voelen en een leugen te verdienen. Als ik op een vlakke weg zou rennen, zou het ongeveer tien kilometer duren voordat ik het gevoel had dat ik evenveel moeite had gedaan. Dus meer tijd om op de bank te zitten.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar