Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

besten funktioniert

Enviado por Banning 
besten funktioniert
04-September-2019 05:13
Nike heeft eind februari de release van een hardloopschoen met Nike React schuimdempingstechnologie aangekondigd - de Nike Epic React Flyknit.

BIJWERKEN! We hebben ze ontvangen en getest! Bekijk onze Nike Epic React Flyknit review.

Volgens het bedrijf werd in reactie op verzoeken van hardlopers voor betere demping, hogere energieteruggave, Nike Air Max 270 Womens lichter gewicht Adidas Zx 750 Mujer en grotere duurzaamheid in hun schoenen besloten de technologie in hun hardlooplijn op te nemen.

Ik weet niet dat ze "mijn kern ondersteunden" maar er was absoluut meer compressie en ondersteuning dan andere compressie shorts.

Ze komen met een flink prijskaartje van $ 165. Ik maakte de grap voor mijn vrouw dat ik denk dat ik een korte broek bezit die de kosten van haar Lululemon-panty heeft overtroffen !!! Dat gezegd hebbende, je krijgt waar je voor betaalt, en net als bij de Lululemon-producten, hebben deze shorts de kwaliteit die jaren en niet maanden meegaat. Ik heb de prijs met OPEDIX besproken en ze legden uit dat er 27 panelen aan elkaar zijn genaaid, in tegenstelling tot de meeste andere. Ik denk dat het probleem dat zou bestaan ??met deze shorts is dat je ze waarschijnlijk zo leuk vindt dat je een Nike Air Max 95 Mujer tweede paar wilt Nike Air Max Command Womens dat niet bevorderlijk is voor de meeste mensen voor deze prijs.

Nike React-schuim, oorspronkelijk ge?ntroduceerd in juni 2017, vond zijn basis in de basketballijn van het merk. Om de samenstelling ervan op te sporen, werkten de interne chemici en mechanische ingenieurs van Nike bij het Nike Sports Research Lab samen om te ontdekken welke ingredi?nten het optimale resultaat zouden opleveren.

Na meer dan 400 combinaties van chemie en verwerking en 2000 uur testen, werd het raamwerk van het schuim afgerond en ge?ntegreerd.
Over het algemeen bestaat de unieke samenstelling van Nike React uit zacht materiaal voor lichtgewicht schokdemping en hard materiaal voor energieteruggave en duurzaamheid, aldus het bedrijf.

Omdat basketbal een sport is waarbij spelers constant van richting moeten veranderen, van snelheid moeten veranderen Adidas Zx 500 Womens en zonder kennisgeving moeten springen, kon de technologie aan deze behoeften voldoen door zowel demping als stabiliteit te bieden, volgens het bedrijf.

Nike bracht de technologie naar zijn lopende lijn nadat vastgesteld was dat de behoeften van hardlopers vergelijkbaar zijn met die van basketbalspelers. Het schuim ging terug naar het laboratorium om te testen en, volgens het bedrijf, leverde het 13 procent meer energierendement op dan de nieuwste generatie Nike Lunarlon-schuim van het merk.

Zoals altijd deel ik graag enkele lopende artikelen die ik tegenkom als ik vind dat ze nuttig zijn. Hier is er een die Runner's World zojuist heeft gedeeld, heeft een aantal handige tips voor degenen die hun eerste 5k draaien. Genieten!

Zelfs voor doorgewinterde racers kunnen de dagen voorafgaand aan een race stressvol zijn. Met alle Nike Air Max Thea Womens hoop en het harde werk dat u in uw doelgebeurtenis hebt ge?nvesteerd, wilt u met een kalm, gezond en klaar voor uw best aan de start komen. Hier zijn een paar herinneringen om je op het goede spoor te houden in de kritieke dagen en uren vóór het beginnende geweervuur ??en om je te helpen herstellen nadat je de finishlijn hebt overschreden.

Stop met benadrukken. 5Ks en 10Ks zijn enorm positieve gemeenschapsevenementen. Je kunt een ochtend doorbrengen met vreemden die je aanmoedigen, voeden en water aanbieden en vieren dat je iets gezonds voor jezelf doet. Iedereen vreest dat ze de laatste zullen zijn, maar maak je geen zorgen. Naar alle waarschijnlijkheid zul je dat niet zijn. Mensen met een zeer breed scala aan vaardigheden en fitnessniveaus doen 5K's, en veel mensen gaan ze gewoon van begin tot eind lopen.

Bedek de route vooraf. Als je kunt, werk dan op de route waar de race zal plaatsvinden, zodat je bekend raakt met waar je moet duwen en waar je kunt cruisen. Het vinden van de race start vooraf voorkomt dat je op de raceochtend verdwaalt!

Eet wat voor jou werkt. Je beste gok is om te eten wat het beste voor jou heeft gewerkt - dat je een boost geeft zonder je maag van streek te maken - tijdens je normale weekdagruns. Eet niets zwaar binnen twee uur na de race. Een smoothie met fruit en yoghurt is altijd een goede keuze omdat het je een goede balans tussen koolhydraten en eiwitten geeft, maar niet te veel vezels (wat GI-problemen kan veroorzaken).

Maak je klaar de avond ervoor. Leg je spullen neer en slaap zo veel mogelijk - richt je acht uur.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar