Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

e?nspireerd door kleuren, vertrouwd typog

Enviado por caicai2017 
e?nspireerd door kleuren, vertrouwd typog
02-December-2019 03:45
2019 - Nike Air Max 90 Mujer Odell Beckham Jr. gaat aan de start in week 12 pregame schoenplaatjes be?nvloed door de LeBron 8 South Beach rechtstreeks uit de kluis van 2010. Ge?nspireerd door de favoriete Nike-schoenen van de brede ontvanger, maakt de iteratie van de Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat deze week Nike Air VaporMax Damen gebruik van Miami-vibes met een blauwgroen, Adidas ZX 700 Mujer roze en zwarte colorway.
De pregame-schoenplaat komt in het veld op 24 november voorafgaand aan de uitwedstrijd van Cleveland Browns tegen de Miami Dolphins.2019 - Het ethos is nu goed ingeburgerd: ISPA gebruikt de robuuste portfolio van innovaties van NIKE, Inc. om de uitdagingen van het stadsleven op te lossen . Deze uitdagingen zijn net zo gevarieerd als de door de mens gemaakte omgeving en in het geval van de Nike ISPA Air Max 720 dienen de ontwerpbeslissingen om de langste Air-eenheid van Nike te Nike Air Max 95 Womens stabiliseren en te beschermen tegen stoten en blauwe plekken.
Welke hobbels en kneuzingen? Denk aan het zoeken naar ruimte in een metrotrein, die zich uitstrekt om te voorkomen dat een deur door een rave sluit of stuitert. De uitdagingen van het stadsleven zijn genuanceerd en vaak discreet. Nike Air Huarache Womens Een solide Air Max kan je er comfortabel Adidas Ultra Boost Mujer door houden.
En zoals Air Max voor de dance hall is wat een oxford-shirt is voor Amerikaanse prep-scholen, heeft de ISPA Air Max 720 een hiellip-sluiting die functioneert als een klassiek lockertabblad, zodat de schoenen na een avondje uit in glorie kunnen worden opgehangen.
Elementen voor de schoen zijn afkomstig van de Nike React 87 (die zouden bekend moeten zijn) en dienen, wanneer toegepast op de Air Max-eenheid, de verplaatsing van de tassen voor een beetje stevigere rit. Bovenaan bieden strakke Nike Air Max 1 Womens mesh-uitsparingen ademend vermogen (opnieuw is de Air Max naar de danszaal ...). Over het algemeen biedt de schoen verfijnde oplossingen voor een paar unieke, alledaagse problemen, terwijl hij er ongelooflijk futuristisch uitziet.2019 - South Central LA-kunstenaar Lauren Halsey weet wat het betekent om met authenticiteit te cre?ren. Halsey wordt geprezen in haar gemeenschap voor het combineren van levendige elementen van gevonden, gefabriceerde en handgemaakte objecten uit de hele stad om dicht gestructureerde Adidas Superstar Womens installaties en monumenten te bouwen. Haar sculpturen zijn gegraveerd met sentimenten uit de LA-gemeenschap, gericht op het authentiek en po?tisch herschrijven van het verhaal op zowel een lokaal als een mondiaal podium.
Halsey en haar kunstwerken zijn ook inspiratie voor de nieuwste Los Angeles-specifieke Air Force 1, de AF-1 ALL www.sandiwassmer.co.uk FOR 1 - Los Angeles. Gebruikmakend van de kenmerkende stijl van Halsey, die diep geworteld is in de South Central-wijk waarin ze opgroeide, funkateert ze de binnenzool met een caleidoscoop van visuals, versierd met rode en groene accenten, verwisselbare bandjes en ingeschreven met woorden van liefde.
De schoen remixt de Triple Black High tot een ode aan Los Angeles en viert degenen die gemeenschap cultiveren door creativiteit. Ge?nspireerd door kleuren, vertrouwd typografisch ontwerp en iconische posters in www.miguelduvivier.fr de stad, is de collectie van Halsey een visueel en tastbaar verhaal van South Central LA. Het tonglabel van de schoen is ingeweven met bloktekst trouw aan posters die decennia lang in de stad worden gezien, de inlegzool heeft een collage van South LA-etalages en het heeft dubrae met handgeschreven zeefdruk in lettertype vergelijkbaar www.tobiasstiftung.de met Halsey's Hieroglyph Crenshaw-project - een publiek installatie van hi?roglyfische gravures waarmee gemeenschappen in South Central LA hun eigen verhalen kunnen schrijven.
"We moeten allemaal bewegen, cre?ren en handelen met de verwaandheid van liefde in ons hart", zegt Halsey. “Liefde betekent familie. Het betekent mijn vrienden. Het betekent mijn vriendin. Wanneer ik werk en wanneer ik bouw, denk ik na over wie ik kan betrekken, zodat de projecten van begin tot eind gericht zijn op liefde
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar