Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

till Los Angeles och firar de

Enviado por caicai2017 
till Los Angeles och firar de
02-December-2019 03:59
2019 - Odell Beckham Jr. kommer att sn?ra sig i veckan 12 f?rkamsklipp Nike Air Max 90 Womens som p?verkas av LeBron 8 South Beach direkt fr?n valvet 2010. Inspirerad av den breda mottagarens favorit Nike-skor anv?nder denna Nike Internationalist Womens veckas iteration av Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat Miami-vibbar med en kricka, rosa och svart f?rgv?g.
F?rspelet kl?mmer upp Nike Air Max 90 Mujer f?ltet 24 november f?re Cleveland Browns bortomg?ng mot Miami Dolphins.2019 - Etos ?r nu v?l etablerat: ISPA anv?nder NIKE, Inc.s robusta portf?lj av innovationer f?r att l?sa f?r utmaningarna i stadslivet . Dessa utmaningar ?r lika varierande som den m?nskliga milj?n, och n?r det g?ller Nike ISPA Air Max 720 tj?nar designbesluten till att stabilisera Nikes h?gsta Air-enhet och skydda den fr?n st?tar och bl?m?rken.
Vilka st?tar och bl?m?rken? T?nk jostra f?r utrymme p? ett t?g, str?cker sig f?r att f?rhindra att en d?rr st?ngs eller studsar genom en rave. Nike Air VaporMax Mujer Utmaningarna i stadslivet ?r nyanserade och ofta diskreta. En solid Air Max kan hj?lpa dig att h?lla dig bekv?m genom allt.
Och eftersom Nike Air Max 90 Mujer Air Max ?r till danshallen vad en oxford-tr?ja ?r f?r amerikanska f?rskolor, inkluderar ISPA Air Max 720 en h?lflikf?stanordning som fungerar Nike Air Max 90 Womens Blue som en klassisk sk?pflik s? att skorna kan h?ngas i h?rlighet efter en utekv?ll.
Element f?r skon dras fr?n Nike React 87 (de borde vara bekanta) och n?r de appliceras p? Air Max-enheten tj?nar det till att styra p?sarnas f?rskjutning f?r lite fastare tur. P? den ?vre, sn?va n?tutsk?rningarna erbjuder andningsf?rm?ga (?terigen ?r Air Max till danssalen ...). Som helhet erbjuder skon sofistikerade l?sningar p? n?gra unika, vardagliga problem, medan de lyckas se v?ldigt futuristiska ut. 2009 - South Central LA-konstn?ren Lauren Halsey vet vad det betyder att skapa med ?kthet. Halsey hyllas i sitt samh?lle f?r att kombinera livliga element av hittade, tillverkade och handgjorda f?rem?l fr?n Nike Air Max 90 Mujer hela staden f?r att bygga t?tt strukturerade installationer och monument. Hennes skulpturer ?r inskrivna med k?nslor fr?n LA-gemenskapen, Adidas NMD Womens som syftar till att skriva om ber?ttelsen autentiskt och poetiskt p? b?de en lokal och global scen.
Halsey och hennes konstverk ?r ocks? inspiration f?r det senaste Los Angeles-specifika flygvapnet 1, AF-1 ALL FOR 1 - Los Angeles. Anst?ller Halsey's signaturstil, som ?r djupt f?rankrad i South Central-grannskapet hon v?xte upp i, funkatiserar inl?ggssulan med ett kalejdoskop av visuals, prydda med r?da och gr?na accenter, utbytbara remmar och inskriven med k?rleksord.
Skon remixar Triple Black High till en ode till Los Angeles och firar de som odlar samh?llet genom kreativitet. Inspirerad av f?rger, bekant typografisk design och ikoniska affischer som ?r gipsade runt staden, ?r Halsey's samling Nike Air VaporMax Damen en visuell och konkret ber?ttelse om South Central LA. Skonens tungetikett ?r v?vd med blocktext som ?r riktigt p? affischer som har Nike Air Max 95 Donne sett ?ver staden i ?rtionden, dess sockliner har ett collage av South LA storefronts och den har dubrae med handbokst?verade silketryck med Nike Air Max 95 Femme teckensnitt som liknar Halsey's Hieroglyph Crenshaw Project - en allm?nhet installation av hieroglyfiska ristningar som g?r att samh?llen i South Central LA kan f?rfatta sina egna ber?ttelser.
"Vi borde alla r?ra oss, skapa och agera med tanke p? k?rlek i v?ra hj?rtan," s?ger Halsey. ”K?rlek betyder familj. Det betyder mina v?nner. Det betyder min flickv?n. N?r jag arbetar och n?r jag bygger t?nker jag p? vem jag kan involvera s? att projekten ?r centrerade kring k?rlek fr?n b?rjan till slut. ”
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar