Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

ur, var ?verdimensionerade kl?der, hatta

Enviado por caicai2017 
ur, var ?verdimensionerade kl?der, hatta
11-December-2019 03:09
2019 - Inf?r ett internationellt v?nskapsmat fick alla amerikanska kvinnors nationella fotbollslag Nike-idrottare jubileumsfyrastj?rniga Nike-st?vlar f?r U.S.-lagets Nike Air Huarache Dames seger i Paris. Den nyaste stj?rnan ?r emblazonerad med en flagginspirerad bakgrund, medan colorway ?r en gyllene modifiering av de gr? Victory Pack-st?vlarna som b?rs p? plats av idrottare under f?rra sommarens turnering. H?r visas st?vlarna som presenteras f?r fram?t Alex Morgan, Mallory Pugh och Jessica McDonald och mittf?ltaren Megan Rapinoe, vars namn ?r tryckta p? medialsidan.2019 - Kyrie Irving har en speciell anslutning till nummer 11. Det b?rjar med hans pappa, Drederick Nike Air VaporMax Femme Irving , som bar nr 11 www.alanadavies.co.uk under sin basketkarri?r; Kyrie bar det p? gymnasiet och g?r nu med Brooklyn. Anslutningen str?cker sig till en metafor f?r balans och harmoni (1 1) som resonerar med Kyrie och kaskader d?rifr?n. "K" ?r den elfte bokstaven i alfabetet; "Kyrie Irving" ?r 11 bokst?ver; Irving spelade 11 matcher p? Duke University; han utkastades till www.sandiwassmer.co.uk omg?ng 1, v?lj 1 i utkastet till NBA 2011 och han ?vertr?ffade 11 000 po?ngm?rket den 11 mars. Med ett nick mot Irvings globetrots nyfikenhet och 11 st?der med s?rskild betydelse f?r honom kommer KYRIE 6 att debutera med en f?rv?rmningssamling av 11 skor inspirerade av 11 st?der, inklusive Peking, Berlin, Guangzhou, Houston, Los Angeles, Manila, Miami, New York, Shanghai, Taipei och Tokyo.
KYRIE 6-f?rv?rmningskollektionen kommer att finnas tillg?nglig 11 november exklusivt Nike Air Force 1 Mujer i varje respektive stad.2019 - Multi-prisbel?nad sydafrikansk illustrat?r och gatukonstn?r Karabo Poppy h?mtade inspiration fr?n sina lokala r?tter f?r att skapa konst- och f?rgpaletten f?r det senaste i Nike Air Force 1 l?g av dig.
De olika f?rgv?garna ?r inspirerade av traditionella afrikanska p?rlarmband med Nike Air Max 95 Femme levande paletter som inkluderar r?tt, orange, gr?nt och Nike Air Max 1 Womens lila. Poppy h?mtade ocks? designinspiration fr?n affischer fr?n barberare och sk?nhetssalonger som str?cker sig i Sydafrika.
Air Force 1-paletterna inspirerade av Karabo Poppy sl?ppte den 7 november 2017 - G-DRAGON, den Seoul-f?dda hiphopstj?rnan, hade inte alltid l?tt tillg?ng till sina favoritskor, Nike Air Force 1.
"?nda sedan jag st?tte p? hiphop som barn har AF1 haft en betydelse st?rre ?n bara skor", s?ger G-DRAGON. "Jag hade inte r?d med dem, s? jag skulle Nike Air Force 1 Femme alltid passera Nike-butiken och bara beundra dem med mina ?gon och hj?rta. F?r dem som ?lskade hiphop-kultur, var ?verdimensionerade kl?der, hattar och matchande f?rgade AF1s uniformen."
G-DRAGON har gjort framsteg som ut?vande och blommat in i ett v?rldsomsp?nnande fenomen och gjort Air Force 1 till en integrerad del Nike Air Max 95 Damen av sin uniform. Nike Air Force 1 "Para-noise" ?terspeglar Adidas NMD Womens detta ?ppet med en unik ?vre tillverkning som har en svartm?lad overlay utformad f?r att l?ngsamt slitna bort ?ver tid f?r att avsl?ja ett personligt konstverk skapat av G-DRAGON.
Konstverket f?rmedlar en k?nsla av optimism, inspirerad av s?ngarens l?tskrivares vision om en v?rld d?r ungdomen f?renas genom kreativitet och ett fritt idéutbyte. F?r G-DRAGON ?r konst ett viktigt uttryck f?r mig som driver kulturen fram?t.
"Jag skapades av en kultur h?rr?rande Adidas Ultra Boost Womens fr?n m?nniskor fr?n det f?rflutna," s?ger han.
Ytterligare utsmyckningar inkluderar en tusensk?na broderad p? tungan och avtagbara anpassade stift i de ?vre ?glorna.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar