Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

SW Setter ("muskelbilen" i Joyride-

Enviado por caicai2017 
SW Setter ("muskelbilen" i Joyride-
17-January-2020 07:25
2019 - Barry Sanders gick av fr?n National Football League efter s?songen 1998, men k?nslan att han ?r en av de st?rsta att spela spelets ringar lika sant nu som f?r mer ?n tv? decennier sedan.
F?r att fira 20 ?r sedan Hall of Famer och f?re detta Detroit Lions som k?rde tillbaka h?ngde upp sina tr?nare, f?red?mer f?retaget Sanders spelkarri?r p? den sko han k?nner b?st: Nike Air Zoom Turf Jet 97.
Sanders bar skon under sin professionella Nike Air VaporMax Womens karri?r och www.dzalmartin.co.uk det hj?lpte honom att st?rka ett rykte som en av de b?sta backbackarna genom tiderna.
Med bara 2 053 enheter tillverkade - samma antal som de flesta varven Sanders rusade under en enda s?song (1997) - anv?nder Air Zoom Turf Jet Nike Air Max 97 Damen 97 i den begr?nsade upplagan Detroit Lions lagf?rger, lagnamn och Sanders pensionerade nummer 20 p? mittfotsrem.
"Jag spelade fotboll i gymnasiet i fyra ?r, h?gskolefotboll i tre ?r och professionell fotboll i tio ?r, men ?nd? har jag varit talesman f?r Nike i 30," s?ger Sanders. "Det ?r en s? enorm ?ra att de tar tillbaka den h?r skon f?r min ?ra, och jag kan inte tacka Nike tillr?ckligt f?r mina fans ?verallt. ”
Framf?r Detroit Lions 'Thanksgiving-hemmamatch mot Chicago Bears, kommer Sanders att fungera som Lions' hedersspel-kapten f?r spelet - som tar f?ltet igen i ett par skor som Adidas NMD Femmeod?dligg?r hans framg?ng.
Nike Air Max 2017 Dámské Barry Sanders 'Nike Air Zoom Turf Jet 97 tappar f?rst i Lions Team Shop den 27 november (250 par) och sedan p? nike.com den 28 november kl 09:30 PT, i linje med lagets Thanksgiving-spel kickoff.2019 - Odell Beckham Jr. Nike Air Max 95 Dámské kommer att sn?ra sig i veckan 12-f?rspelsklockor som p?verkas av LeBron 8 South Beach direkt fr?n valvet 2010. Inspirerad av den breda mottagarens favorit Nike-skor anv?nder denna veckas iteration av Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat Miami-vibbar med en kricka, rosa och svart f?rgv?g.
F?rspelet kl?mmer upp f?ltet den 24 november f?re Adidas Ultra Boost Womens Cleveland Browns bortomg?ng mot Miami Dolphins.2019 - Verktyget fr?n Nike Joyride NSW Setter ("muskelbilen" i Joyride-familjen) erbjuder ett plyscht d?mpningssystem . Men dess ?vre, medan tuffa, ?r inte utformad f?r att snabbt ta av och p?, vilket Nike Air VaporMax Mujer kan vara sv?rt n?r man deltar p? middagar i l?genheter eller f?rs?ker navigera p? omkl?dningsrum vid packade provf?rs?ljning. ISPA-svar f?r dessa s?rdrag i stadslivet, och Nike ISPA Joyride-kuvert anpassar uttryckligen Joyride NSW Setter f?r enkel Adidas Superstar Womens och l?ttanv?nd anv?ndning.
F?r att g?ra detta ?r skon utformad med en unik vikbar ?verdel. Det ?r i grunden lite som en p?se. ?ppna den, skjut in. Den ?vre kan sedan st?ngas i endera riktningen (en sida ?r perforerad f?r andningsf?rm?ga under varmare dagar). Ett externt band ger stabilitet men f?rkortar inte hastigheten. Kort sagt, det ?r som att g? Nike Air Max 270 Womens fr?n en vanlig g?ngj?rnsd?rr till en m?svingel.2019 - Etosen ?r nu v?l etablerad: ISPA anv?nder NIKE, Inc.s robusta portf?lj av innovationer f?r att l?sa f?r utmaningarna i stadslivet. Dessa utmaningar ?r lika varierande som den m?nskliga Adidas Superstar Dámské milj?n, och i fallet med Nike ISPA Air Max 720 tj?nar designbesluten till att stabilisera Nikes h?gsta Air-enhet och skydda den fr?n st?tar och bl?m?rken.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar