Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

rg diep. Hij droeg Jordan Brand-producte

Enviado por Labi1995 
rg diep. Hij droeg Jordan Brand-producte
28-April-2020 04:03
De lijst met opmerkelijke sneaker-vrije agenten heeft een nieuwe naam, aangezien Heat-ster Jimmy Butler de nieuwste grote NBA-ster wordt die op de markt komt. Butler en Jordan Brand zijn onderling uit elkaar gegaan, aldus Nick DePaula van ESPN.De verhuizing Nike Air Max 95 Mujer komt als een verrassing dat Butler en Jordan Brand hun samenwerking www.johnmccarty.co.uk 10 maanden eerder be?indigen dan de oorspronkelijke einddatum Nike Air Max 90 Mujer Rosa van het contract van september 2020. Butler was een kernlid van De selectie van Jordan Brand sinds 2015 en is te zien geweest in een Nike Air Max 90 Damen aantal van de wereldwijde marketingcampagnes van het merk. Butler heeft niets dan succes gehad sinds hij bij Jordan kwam, en werd daarbij een Nike Air Force 1 Dam viervoudig All-Star en tweevoudig All-NBA-speler Hij tekende een contract van vier jaar, $ 140 miljoen als onderdeel van de sign-and-trade deal die hem naar South Beach stuurde.

Hier is alles wat u Nike Air Max 1 Damen moet weten over het vertrek van Butler uit Jordan Brand: Butler en Jordan Brand leken een perfecte match. Zozeer zelfs dat Butler naar verluidt 75% minder geld nam om Adidas te verlaten en zich in 2015 bij het Jordan Brand aan te Nike Roshe Run Femme sluiten, en hij zei dit destijds in een Q&A met GQ: het gaat niet om het geld. Ik doe het omdat ik van het spel hou, bijvoorbeeld. Ik Adidas ZX Flux Dámské denk dat Mike voor zijn spelers zorgt. Hij zegt altijd dat dit een Jordaans gezin is. Iedereen is zo cool om rond te hangen, en je krijgt Nike Air VaporMax Mujer binnen dat merk Jordan Nike Air Max 95 Dámské veel respect voor elk individu, omdat je echt heel goed bent in je specifieke sport. Dus ik denk dat het een gemakkelijke Nike Air Max 90 Dámské keuze was om door te gaan naar Jordani?. Butler's wortels bij Jordan Brand gaan erg diep. Hij droeg Jordan Brand-producten bij Marquette nadat het programma samenwerkte met The Jumpman tijdens zijn tweede seizoen in 2009-10.

Het was destijds een gemakkelijke Nike Air Pegasus 83 Dámské keuze voor Butler, die als speler in de NBA goed tot zijn recht kwam. Snel vooruit naar vandaag en hij is misschien wel een toptienspeler in de competitie die een viervoudig Nike Internationalist Mujer All-Star is geworden. De naam Jimmy Butler is in 2020 veel waardevoller dan in 2015. Als lid van Jordan Brand leverde Butler een Adidas NMD Dámské vroege bijdrage aan de bloeiende sneaker-scene van de NBA. Als lid van de Timberwolves in 2018 haalde hij de krantenkoppen toen hij op de Nike Air Max 90 Femme baan kwam in de Jordan 4 Carharrt X Eminem-sneaker, een schoen die in zeer beperkte kwaliteiten werd geproduceerd en meer dan $ 25K kost in bepaalde Nike Air Max 97 Dam wederverkoopwinkels zoals Flight Club.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar