Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

bijzonder het vakmanschap

Enviado por Banning 
bijzonder het vakmanschap
14-October-2020 03:58
Op weg naar de universiteit of je eerste baan? Als je je hele leven voor de boeg hebt, zijn kredietscores en financi?n meestal het laatste waar je aan denkt. Maar de financi?le beslissingen die u nu neemt, Long Prom Dresses kunnen u de rest van uw leven volgen, dus nadenken over uw kredietwaardigheid en uw bankrekening zijn beide zeer verstandige idee?n. We hebben deze handige gids samengesteld vol met eenvoudige tips die u kunnen helpen een solide financi?le start te krijgen, wat in de toekomst minder zorgen en meer persoonlijke en financi?le stabiliteit kan betekenen.

Misschien spaart u voor een vakantie of een nieuwe auto, maar heeft u erover nagedacht om een ??beetje extra op te bergen voor uw eerste huisaankoop? Een aanbetaling is meestal nodig voor de meeste nieuwe huizenkopers, en sparen voor uw aanbetaling kan eigenlijk vrij pijnloos zijn. Vind manieren om geld te verdienen voor uw spaargeld; Als u bijvoorbeeld verjaardagen, diploma-uitreikingen of feestdagen in aantocht heeft, kunt u familieleden vragen om contante cadeaus in plaats van Party Dresses cadeaus. Een andere gemakkelijke manier om uw spaargeld aan te vullen, is door een beetje drukte te maken en het verdiende inkomen op uw spaarrekening te storten. Zoals deze eerste huisgids van PennyMac beschrijft, zijn er andere uitgaven waarmee u rekening moet houden bij het kopen van een huis, zoals verzekering voor huiseigenaren en belastingen.

Als u een spaar- of financieel doel wilt bereiken, of het nu een aanbetaling is of meer geld om te reizen, heeft u een budget nodig. Het opstellen van een budget is de meest fundamentele stap naar financi?le stabiliteit. Met een budget kunt u slechte geldgewoonten vroegtijdig zien en corrigeren, voordat ze uw financi?le zekerheid of zelfs uw slaapgewoonten ernstig gaan be?nvloeden. Gelukkig is het gemakkelijker dan ooit om aan een budget te voldoen met apps en tools die zaken Feestelijke jurken als uitgaven, besparingen, kredietgebruik en voortgang bij het behalen van financi?le doelen bijhouden. Dus download er een en zorg ervoor dat u deze regelmatig gebruikt.

En gelukkig voor jullie, bruid-babes, beginnen we deze maand onze Prea James Bridal kofferbakshows, te beginnen in Seattle van 22-24 november.

We houden van de moderne, ontspannen ontwerpbenadering van Prea James, met vrouwelijke details zoals parels, bloemenversieringen en uitsnijdingen. Binnen de collectie vind je traditionele bruidsjurken, maar Prea heeft vakkundig een mix van bruidsschatjes gemaakt met als doel onze bruiden te helpen een unieke look te cre?ren voor de repetitie, ceremonie en / of receptie.

We wilden je kennis laten maken met de jurken, maar bovenal wilden we #OurLovelies de primeur geven over de ontwerper zelf. We hebben een korte Q&A BALLKLEIDER samengesteld met Prea, die u hieronder vindt. Daarin geeft ze ons een hint over hoe haar gelijknamige collectie begon, haar inspiratie en zelfs enkele favoriete momenten uit haar eerste New York Bridal Fashion Week.

Neem een ??kijkje in de Harmony I- en Harmony II-collecties die hier te zien zijn en klik vervolgens op de data hieronder om een ??afspraak te maken voor een kofferbakshow op een Lovely Bride-locatie bij jou in de buurt. Vergeet niet dat je tijdens de kofferbakshow 10% korting krijgt op je aankoop van Prea James!

Na het afronden van mijn studie modeontwerp had ik een klein label met een vriend. Ik had toen een aantal parttime banen en een daarvan was bij Karen Willis Holmes en toen het label met mijn vriend niet lukte, begon ik fulltime bij KWH. Ik had nooit gedacht dat ik in de bruid zou gaan, maar ik vond het Br?llopsskor absoluut geweldig. Ik had Couture gestudeerd en heb altijd van de constructiekant van mode gehouden, in het bijzonder het vakmanschap dat nodig is om een ??op maat gemaakt stuk te maken in vergelijking met fast fashion. Dus daar bleef ik 4 jaar.

In die tijd had ik vrienden en vrienden van vrienden die begonnen te trouwen en ze vroegen me om hun jurken te ontwerpen. Een in het bijzonder noemde de strijd die ze had om iets minimalers te vinden dat nog steeds in de mode was. Dit is wat Prea James Bridal echt begon zoals het nu is.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar