Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

famiglia a causa dello spazio

Enviado por Banning 
famiglia a causa dello spazio
26-October-2020 03:29
Voordat u trouwjurken met kant kiest, moet u weten welke soorten kant er bestaan ??en wat hun eigenaardigheden zijn. Er zijn 7 basissoorten kant, die kunnen worden gebruikt voor de ontwerpen van bruidsjurken. Daar zijn ze:

- Gebreid kant. Gebreid kant is vrij zacht en flexibel dankzij het ontbreken van de achterkant van tule. Het flatteert idealiter de rondingen van het lichaam.

- Guipurekant. Guipurekant, ook wel Venetiaans kant genoemd, is stijf en stevig en heeft geen netachtergrond. Abiballkleider De patronen worden gevormd met behulp van dicht geborduurde steken. Zo'n soort kant past in het ontwerp van elke trouwjurk. Heel vaak lijkt deze kant op macramé en borduurwerk. Het zal geliefd zijn bij de meisjes, die dol zijn op textuur.

Geborduurd kant. Geborduurd kant bestaat uit delicate patronen, die strak op de illusiebasis zijn gestikt. De patronen zien eruit als appliques. Dergelijke kant kan een dimensie toevoegen aan de jurk. De patronen bevatten meestal onderling verbonden bloemmotieven. Het basismateriaal kan verschillen van dik tot dun illusiegaas. In de meeste gevallen wordt tule gebruikt onder de kantlaag.

- Chantilly Lace. Chantilly-kant staat bekend om zijn patronen, die worden omlijnd in platte, niet-gedraaide strengen, ook wel bekend als cordonnet, en om de overvloedige details. Het bevat meestal bloemen en Sexy Evening Dresses linten op een effen netachtergrond. Dit type kant zorgt ervoor dat de bruidsjurk er delicaat en romantisch uitziet. Het wordt vaak gebruikt voor de overlay en mouwen van de jurk.

- Brokaat. Brokaat is een decoratieve geweven stof die kan worden gemaakt met goud- en zilverdraad en met gekleurde zijde. Brokaatkant is dikker dan Alencon- of Chantilly-veters en heeft niet zo'n delicaat effect. Maar het ziet er erg rijk uit.

Aan het begin van het jaar hebben we onze nieuwsbrieflezers aangemoedigd om een ??uitdaging aan te gaan en iets nieuws te proberen. Nou, ik (Kathy) nam dat advies ter harte en ben in een enorm project gebeten - ik stemde ermee in om een ??bruidsjurk te maken voor het nichtje van mijn lieve vriend! Ik heb een drukke baan als redacteur van Sew Beautiful, maar ik kon de uitdaging gewoon niet weerstaan. De bruiloft is Luxury Wedding Dresses in mei en ik heb besloten om te bloggen over mijn vorderingen terwijl ik elk onderdeel van de jurk tot de grote dag aanpas. Ik denk dat het een leuke manier zal zijn om alle kennis die ik opdoe met je te delen - om nog maar te zwijgen over het feit dat ik onderweg zeker wat aanmoediging nodig zal hebben!

Je moet beginnen met een plan, dus help de bruid bij het kiezen van een ontwerp. Sarah Grace kwam naar me toe met verschillende foto's en een fundamentele "droom" in gedachten. Ik luisterde aandachtig en begon te schetsen. Na hier en daar wat aanpassingen zijn we op het perfecte ontwerp voor haar beland. Ze wil een bijna rugloze strapless jurk met een fit & flare, trompetachtige rok en een ondiepe sleep. Bij het plannen van je ontwerp moet je er zeker van zijn dat het realistisch is voor het lichaamstype van de bruid - gelukkig Robes de Mariée Sexy voor mij past het figuur van Sarah Grace perfect bij haar droomjurk. Vervolgens kocht ik een combinatie van patronen met een basisvoorkeur voor de boven- en onderkant van de jurk.

Een belangrijk onderdeel van het ontwerpproces is het kiezen van de juiste stof om die "drapering" en uitstraling te krijgen die u wilt. We kozen voor een oesterkleurige (denk aan parelmoer knoop) zijden hertogin-satijn. Dit is een erg dure stof, maar de resultaten die u krijgt voor uw investering zeker waard. We zullen een overlay van netten gebruiken met alencon-kanten randen en appliqué als een vlotter bovenop het satijn. Hoewel dat allemaal luxueus en mooi klinkt, laat je niet misleiden - het ziet er alleen uit als een slecht genaaide lap zonder de juiste basis.

Ik ben van plan om zijden organza te gebruiken voor de tussenvoering van de jurk. Dit zal de stof zijn die de vorm naar het lichaam vormt, zodat het zijdesatijn gewoon als een mooie schaal kan dienen. Deze stof ligt achter het satijn voor elk patroondeel en de twee lagen worden genaaid en als één aan elkaar genaaid. Het is op deze tussenvoering Debs Prom Dresses dat facings, naden en zomen met de hand worden vastgemaakt. Voor de voering heb ik gekozen voor de Martha Pullen zijde "Elegance". Het is perfect omdat het een mix van zijde en katoen is. Het is lichtgewicht en soepel, maar niet te glad. Het is ook gemakkelijk te hanteren en het katoen maakt het ademend en comfortabel voor een nerveuze bruid.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar