Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

avrebbe fatto sicuramente

Enviado por Banning 
avrebbe fatto sicuramente
31-October-2020 03:08
Ik wilde een heel strakke, strakke look. Ik dacht aanvankelijk dat ik daardoor een heel eenvoudige jurk moest dragen. Ik ging naar meerdere kledingboetieks en vertelde elke consultant dat ik iets eenvoudigs en elegants wilde. Dus natuurlijk stopten ze me in witte bruidsjurken zonder kant en zonder textuur. Geen van hen voelde goed voor mij.

Voorafgaand aan mijn bezoek aan The Plumed Serpent Bridal, keek ik op hun website en kwam Martina Liana tegen. Ik bezocht haar Instagram waar ik Style 873 zag en maakte een mentale notitie omdat ik dol was op de hoge halslijn.

Tijdens mijn bezoek aan The Plumed Serpent Bridal zei ik tegen de adviseur: "Ik wil iets eenvoudigs." Toch zei ik dat ik van Style 873 hield op Martina Liana’s Brautjungfernkleider Instagram. De consulent schreef het op haar vel papier en begon verschillende jurken te trekken die ik kon passen. Terwijl ze dit deed, liep ik rond en zag een jurk met een soortgelijke halslijn als Style 873, maar ze paste me alleen maar aan in effen witte jurken. Nadat ik een half dozijn jurken had gepast, vroeg ik om degene te passen met de hals die ik leuk vond. Ik werd er verliefd op! Ik voelde me zo op mijn gemak in de jurk en het was erg complementair aan mijn lichaam. Ik wist dat het het was. De consulent kwam naar me toe en zei: “WOW! De jurk die je zelf hebt uitgekozen, is Style 873 van Martina Liana. " Het moest zo zijn.

Als het gaat om huwelijksplanning, is er voor een bruid niets zo paniekerends als het niet kunnen vinden van de perfecte trouwjurk. Met eindeloze opties om uit te kiezen, is het meest overweldigende deel van het kiezen van een jurk het verkleinen van de stijl die het beste bij je past. Zonder een idee van wat je zoekt, kan de zoektocht om ja te zeggen resulteren in eindeloze frustratie en het passen van 100 jurken in een tiental salons - een serieuze nachtmerrie voor bruidsmode.

Daarom hebben we ons tot Jacquelyn Ward en Ana Maes van het inmiddels gesloten Our Story Bridal gewend om te leren hoe je de perfecte trouwjurk kunt vinden. Als de oprichters van de eerste luxe bruidsboetiek voor designer trouwjurken in NYC weten ze het een en ander over het vastleggen van je perfecte bruidsstijl - en waarom het Abiti da ballo nuttig is dat je dat doet. "Het is het beste om een ??idee te hebben van wat je zoekt voordat je begint met zoeken", zegt Ward. "Het maakt het proces minder overweldigend en je zult meer vertrouwen hebben in je besluitvorming."

“Bij Our Story Bridal zijn we off-the-rack, wat betekent dat we precies die jurk moeten kopen; dit is geweldig voor bruiden met een korte tijdlijn of die elk risico willen vermijden als hun jurk vijf maanden later eindelijk binnenkomt, ”voegt Maes eraan toe, die uitlegt dat bruiden daarom een ??afspraak met hen moeten maken wanneer ze klaar zijn om kopen en wanneer ze een idee hebben van wat ze leuk zouden kunnen vinden. "Als ze nog niet klaar zijn om ja te zeggen, kan hun droomjurk worden opgepikt door een andere bruid."

Ja, het aantal trouwjurken op Pinterest kan in eerste instantie intimiderend Baljurk Trouwjurken lijken, maar in werkelijkheid is het de perfecte plek om wat inspiratie op te doen. "Doe wat onderzoek voordat je aan de grote jacht begint, zodat je een idee krijgt van wat er beschikbaar is en waar je oog op valt in termen van vorm, details en texturen van stoffen", zegt Ward. “Misschien is het een open rug of de tijdloze sweetheart halslijn of uitgebreide kralen. Als u online surft (zelfs een uur lang), kunt u zich beter gaan concentreren, zodat u niet totaal overweldigd raakt wanneer u voor het eerst een winkel binnenstapt met talloze keuzes. "

Maak een geheim bord en speld alle jurken waar je echt van houdt, en zoek dan naar patronen en overeenkomsten tussen al je keuzes. En zorg dat je met de app op je smartphone de salon binnenkomt, klaar om je kapper je board te laten zien. 'Het helpt ons echt als een bruid met foto's Ballkjoler binnenkomt, zodat we inspiratie van haar kunnen opdoen en haar zoektocht kunnen begeleiden', legt Ward uit.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar