Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

betere deal of speciale

Enviado por Banning 
betere deal of speciale
05-November-2020 02:39
Bruiden uit de omgeving die het weer trotseerden, vonden het ontspannend en plezierig op de bruidsshow van dit jaar met veel ruimte om elke verkoper te bezoeken. Met een kleinere drukte konden we meer tijd besteden aan het praten met elke bruid die langs onze stand kwam. Verschillende jonge dames probeerden uitverkoopjurken die we naar de show hadden gebracht - en een bruid vond de bruidsjurk van haar dromen! Het was geweldig om haar weg te zien lopen met een glimlach en een Prom Dresses tas van All Brides Beautiful!

De All Brides Beautiful-banner in de bijgevoegde foto gaf een professionele uitstraling aan onze stand en pronkt met het nieuwe logo dat voor ons is gemaakt door de getalenteerde jonge grafische kunstenaar Jessi Tubero uit Hudson, Ohio.

Na de show, en de zware taak om al onze jurken en uitrusting in de sneeuw te pakken, genoten we van een suite in de arena voor de hockeywedstrijd en de bruiloft op ijs. Onze bruid, Sara en haar verloofde, wonnen dit ongelooflijke pakket en hadden hun bruiloft van 7 minuten na de eerste periode van de wedstrijd. Onze camera's konden niet dichtbij genoeg komen voor een goede foto, maar we konden zien hoe blij Sara was op het grote scherm!

Sara droeg een zijden, satijnen jurk van Sally Crew Bridal, haar sluier was van Jennifer Leigh, Salon Shoes van Grace en zijden Evening Dresses handschoenen van Finale. Ze was een lieve bruid en ik vond het leuk om met haar Quinceanera Dresses samen te werken om ervoor te zorgen dat haar jurk perfect bij haar paste.

Als u een afspraak maakt om een ??jurk te zoeken, vraag dan of er onderkleding wordt verstrekt voor het passen. Als u de juiste onderkleding heeft bij het passen van getailleerde kleding, zoals een trouwjurk, krijgt u een beter idee van hoe het eruit moet zien en aanvoelen. Zelfs als de bruidswinkel deze kledingstukken bij de hand heeft, stelt E-Ling voor om een ??strapless bh en een paar schoenen met hakken mee te nemen. Je draagt ??deze items op je trouwdag, dus waarom zou je ze niet toevoegen?

Een clan mensen meenemen om een ??jurk te vinden, is misschien in het begin een goed idee, maar het kan al snel een nachtmerrie worden! De belangrijkste focus is het vinden van Boots je perfecte jurk, niet die van iemand anders. Jij bent de enige persoon die de uiteindelijke beslissing over een jurk mag nemen. Om het botsen van zeer eigenwijze vrienden en familie te voorkomen, adviseert E-Ling om niet meer dan vier personen mee te nemen. Het is een goed idee om je moeder, vader, grootmoeder en bruidsmeisje mee te nemen om er zeker van te zijn dat de jurk die je kiest er geweldig uitziet.

Je hebt misschien tijd nodig, maar alle hoop is niet verloren! Probeer eerst de bruidssalons bij u in de buurt te bellen om te vragen of ze jurken hebben die beschikbaar zijn voor een spoedbestelling. Voorbeeldverkoop is een andere optie - dit is wanneer bruidswinkels jurken uit het rek verkopen, wat betekent dat u uw aankoop dezelfde dag nog mee naar huis kunt nemen. Als je lokaal geen jurk kunt kopen, is het op één na beste een vertrouwde online winkel voor trouwjurken, zoals David's Bridal of BHLDN.

Door de jurk die ik op mijn trouwdag droeg, voelde ik me een prinses. Het paste als een handschoen, glinsterde als een diamant en was alles waar ik ooit van droomde om op mijn grote dag te dragen.

Het kostte ook minder dan de meeste bruidsmeisjesjurken die ik heb gekocht.

Je zou het verschil nooit kunnen zien, en ik kon het extra geld tijdens mijn huwelijksreis besteden aan iets belangrijkers, namelijk Kroatische wijn en zeevruchten.

Trouwjurken zijn vaak duur, maar die van jou hoeft dat niet te zijn. Als je het slim speelt, kun je voor minder geld zeker de perfecte jurk vinden.

Als je een traditionele trouwjurk draagt, kan het moeilijk zijn om de kosten laag te houden. Daarom loont het om een ??onconventionele trouwjurk te overwegen. Dit omvat galajurken, formele jurken of iets anders dan een lange witte jurk. Geloof het of niet, maar het dragen van een andere kleur op je trouwdag kan je geld besparen.

Het is veel gemakkelijker om een ??betaalbare champagne- of crèmekleurige jurk te vinden dan een witte jurk. Als u bereid bent om nog minder traditionele kleurenschema's zoals rood, blauw of groen te verkennen, zult u er geen probleem mee hebben om aan een krap budget te blijven.

Voor mijn bruiloft droeg ik een blush, avondjurk tot op de grond met kralen en bloemetjes. Hoewel het niet als trouwjurk op de markt werd gebracht, kon ik foto's vinden van andere bruiden die het op hun grote dag droegen.

Als je een geweldige jurk in een bepaalde winkel ziet, vergeet dan niet om elders te onderzoeken wat het kost, vooral online. U moet ook de prijs rechtstreeks bij de ontwerper controleren. Misschien vindt u dat ze een betere deal of speciale kortingsbon hebben.

U kunt veel geld besparen door een gebruikte trouwjurk te kopen. Als extra bonus is het ook milieuvriendelijker.

U kunt vaak tussen de 50% en 80% besparen op een jurk in perfecte staat. Soms is de jurk nooit gedragen omdat de bruid te laat van gedachten veranderde of de bruiloft werd afgeblazen. Andere keren is de jurk misschien een keer gedragen, chemisch gereinigd en vervolgens te koop aangeboden.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar