Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

bijna nude maar stralende

Enviado por Banning 
bijna nude maar stralende
10-November-2020 02:12
Ik stelde me lange, kanten mouwen voor en een overlay vormde de perfecte laag om de look te cre?ren waar ik op hoopte. Er is een breed scala aan overlay-opties, gemakkelijk toegankelijk vanuit een naaister of bruidswinkel. long formal dresses Andere jurken kunnen baat hebben bij een doorschijnende onderlaag om een ??illusiehalslijn te cre?ren. Hoewel ik ervoor koos om voor de overlay-optie te gaan, heb ik vrienden die een aangepaste onderlaag-optie hebben toegevoegd met positieve resultaten.

Een belangrijk aspect van overlays en ondervloeren is de vaardigheid van uw naaister. Toen ik een kanten overlay vond waar ik dol op was, kwam het kant niet overeen met de halslijn van mijn oorspronkelijke jurk. In plaats van op zoek te gaan naar een andere overlay, was mijn naaister in staat om de veter van de pure basis te tillen en een halve centimeter naar beneden te schuiven om er een perfecte match van te maken!

Toen ik de zeer eenvoudige basisjurk kocht, wendde ik me tot riemen als een manier om wat sprankeling en textuur toe te voegen. Ik vond honderden opties van Davids wedding dresses Bridal en plaatselijke bruidssalons. Ik koos mijn favorieten uit en nam ze mee naar mijn eerste ontmoeting met mijn naaister om haar een idee te geven van wat ik zocht.

Hoewel ik er uiteindelijk voor koos om geen riem om mijn jurk te dragen, hielpen de opties mijn uiteindelijke visie tot leven te brengen. De riemen die ik heb bijgehouden, zijn gedeeld met vrienden die ook hoopten hun jurken aan te passen.

Mijn naaister stelde voor om mijn trouwkleuren in mijn trouwjurk te verwerken. Of je nu een riem, een getinte onderrok (perfect voor schattige bruidsmeisjesfoto's) of een versiering draagt, er zijn tientallen manieren waarop je kleur in een trouwjurk kunt verwerken. Je kunt zelfs zoiets kleins doen als het kopen van een staal van je jurkstof en het verven om bij je trouwkleuren te passen. en vervolgens het staal langs je Prom Dresses Houston halslijn toevoegen.

Dit zijn enkele van de vele manieren om de trouwjurk van je dromen te personaliseren! In plaats van genoegen te nemen met iets dat ik gewoon leuk vond, was ik in staat om een ??unieke jurk te cre?ren waar ik dol op was. Houd een open geest als je gaat winkelen voor trouwjurken; denk na over de mogelijkheden die elke jurk biedt, in plaats van je te concentreren op hoe het eruit ziet op die eerste dag. Als u bereid bent af te wijken van de traditionele winkelervaring, zijn de mogelijkheden eindeloos.

De bloemenkroon raakt nooit uit de mode. Dit op festival ge?nspireerde hoofddeksel is een uniek alternatief voor bruidshaar. Als je geen sluier wilt dragen, is dit een andere manier om een ??delicate finishing touch aan je beautylook te geven.

Het mooie van het gebruik van bloemen is dat je dit idee volledig Wedding Shoes kunt aanpassen. U kunt uw favorieten kiezen of de kleuren van de bruiloft heel gemakkelijk matchen. Je kunt de tinten ook afstemmen op je accessoires of op de outfit van de bruidegom.

Je hebt veel opties bij het toevoegen van bloemen aan je haar. Het hoeft geen kroon te zijn - hoewel dit een steeds populairdere bruidsoptie is. Je kunt bloemen toevoegen aan een fishtail-vlecht of los haar voor een mooie bruidslook.

Ga experimenteren en cre?er iets volledig unieks. Combineer vlechtstijlen of selecteer een half-up stijl. Kies voor een onverwachte kleurencombinatie of een unieke bloemenkeuze om dit voor jou persoonlijk te maken.

Het hele idee achter door boho ge?nspireerde schoonheid is dat je stijl een ontspannen, aardse uitstraling heeft. Daarom is het dragen van natuurlijke make-up cruciaal om deze vibe goed te krijgen. We houden van dit zonovergoten gebronsde make-upidee dat er zo fris en nauwelijks uitziet. Natuurlijke make-up zonder make-up is een enorme trend in de schoonheidswereld en het is een geweldige keuze voor een trouwdag. Je wilt een bedauwde look cre?ren die eruitziet alsof je helemaal geen make-up draagt. Het gaat erom u te benadrukken - en niet uw make-up! Om deze look te krijgen, heb je een paar contrasterende producten nodig die dicht bij je eigen huidskleur liggen in een paar tinten dieper. U wilt subtiele highlights en contouren cre?ren. Dit moet een matte bronzer onder je jukbeenderen bevatten en een bedauwde vloeibare markeerstift op de appels van je wangen. Breng een nude glanzende lip en bruine mascara aan om je ogen wat te laten stralen. Vorm en potlood in je wenkbrauwen om structuur aan de look toe te voegen. Gebruik een perzikkleurige oogschaduw om je ogen een bijna nude maar stralende hint te geven. Je foundation moet het uiterlijk van een natuurlijke, gezonde huid weerspiegelen. Wees niet bang voor de natuurlijke glans die erdoorheen schijnt. Gebruik geen producten met veel poedervorm. Gebruik een vochtige beautyblender om een ??extra bedauwde look te krijgen.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar