Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

bedachtzaam gemaakt

Enviado por Banning 
bedachtzaam gemaakt
11-November-2020 02:20
Mijn partner en ik zijn beiden huisarts in het zwaarst getroffen COVID-gebied ter wereld, New York en New Jersey. Eddy is een vaste anesthesist bij Northwell Health, hij wordt elke dag op de IC geroepen om de zieke pati?nten met COVID te verzorgen en te intuberen. Ik ben zelf een arts voor bevalling en bevalling, ik push en opereer elke dag met pati?nten die COVID hebben, en beslis om zorg te dragen voor zeer zieke zwangere pati?nten met COVID. We houden van wat we doen en willen niet de kans opgeven om andere mensen voor wat dan ook te helpen, hoewel het soms kan proberen. Als nieuwe doktoren hebben we collectief veel schulden van de medische school (meer dan een half miljoen tussen ons twee?n). Al ons geld gaat naar huisvesting en het terugbetalen van Festliche Kleider onze leningen, het zou het beste zijn om hulp te hebben bij onze bruiloft. Onnodig te zeggen dat we een heel eenvoudige bruiloft plannen, en het zou veel voor me betekenen om op onze dag een mooie jurk te kunnen dragen.