Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

bedachtzaam gemaakt

Enviado por Banning 
bedachtzaam gemaakt
11-November-2020 02:20
Mijn partner en ik zijn beiden huisarts in het zwaarst getroffen COVID-gebied ter wereld, New York en New Jersey. Eddy is een vaste anesthesist bij Northwell Health, hij wordt elke dag op de IC geroepen om de zieke pati?nten met COVID te verzorgen en te intuberen. Ik ben zelf een arts voor bevalling en bevalling, ik push en opereer elke dag met pati?nten die COVID hebben, en beslis om zorg te dragen voor zeer zieke zwangere pati?nten met COVID. We houden van wat we doen en willen niet de kans opgeven om andere mensen voor wat dan ook te helpen, hoewel het soms kan proberen. Als nieuwe doktoren hebben we collectief veel schulden van de medische school (meer dan een half miljoen tussen ons twee?n). Al ons geld gaat naar huisvesting en het terugbetalen van Festliche Kleider onze leningen, het zou het beste zijn om hulp te hebben bij onze bruiloft. Onnodig te zeggen dat we een heel eenvoudige bruiloft plannen, en het zou veel voor me betekenen om op onze dag een mooie jurk te kunnen dragen.

Ons liefdesverhaal is dat we elkaar ontmoetten op de medische school, want het eerste semester probeerde Eddy altijd excuses te vinden om bij mij te studeren, en ik zou altijd excuses verzinnen om alleen te studeren, omdat ik niet wilde worden afgeleid van mijn werk. We gingen naar school in de Cara?ben, en aan het einde van het eerste semester zaten we vanwege vluchtproblemen allebei een week extra bij elkaar op het eiland. Tijdens die week kwam hij me elke dag ophalen, me bij mijn boeken vandaan halen en me meenemen op avonturen. Elke dag voelde ik dat ik me steeds meer tot hem aangetrokken voelde. Tegen het Vestidos de Novia 2020 einde van de week hadden we niet gezoend, maar ik was enorm verliefd, toen ik naar huis vloog, kon ik niet stoppen met aan hem te denken, ik heb me nog nooit zo gevoeld over een man. Toen ik na de pauze terugvloog naar het eiland, vertelde ik hem dat mijn vlucht om 6 uur 's ochtends zou binnenkomen. Na een reeks vertragingen bereikte ik eindelijk om 17.00 uur de luchthaven. Toen ik uit het vliegtuig stapte, stond hij daar op het vliegveld op me te wachten. Ik vroeg hoe hij wist dat mijn vlucht te laat zou komen, en met zoveel oprechtheid zei hij dat hij daar al sinds 6 uur 's ochtends had gewacht. Ik wist meteen dat hij voor altijd van mij is. We zijn al sinds (6 jaar) samen. Even terzijde, mijn cijfers gingen zelfs omhoog nadat we begonnen met daten.

Over mijn carrière: ik heb altijd geweten dat ik verloskundige / gynaecoloog Avondjurken Hasselt wilde worden, omdat ik voel dat het mijn roeping is. Ik vind het heerlijk om met andere vrouwen in contact te komen over allerlei soorten welzijn: fysiek, emotioneel en spiritueel. Ik vind het heerlijk om goed ge?nformeerd te zijn over het lichaam, hoe te genezen. Het was geweldig om andere vrouwen te steunen tijdens de meest intieme en uitdagende periode van hun leven, vooral nu in het licht van het virus en alle uitdagingen die daarmee gepaard gaan.

Met zo veel Junebug-bruiden die Grace Loves Lace-jurken op hun grote dag droegen, grepen we de kans om de nieuwste collectie van de bruidsontwerper hier op de blog te presenteren. ELIXIR, de nieuwste collectie van Grace Loves Lace, is de belichaming van Europese stijl en moeiteloze bruidsmode. In de afgelopen 12 maanden heeft Grace Loves Lace deze collectie bedachtzaam gemaakt Abendkleider Essen met echte bruiden als hun muze. Zoals ze haar omschrijven, is de Grace Loves Lace-bruid een 'vrouw van stijl, inhoud en passie. Ze boeit. Ze is elektrisch. " In tegenstelling tot andere collecties die dit seizoen op de catwalk lopen, heeft ELIXIR handgemaakt kant en borduursels doordrenkt met moderne kunst.

We liegen niet, we zijn grote fans van de Bachelor Nation hier bij Junebug Weddings. We maken als team haakjes, voorspellen elk seizoen winnaars en hebben zelfs wekelijkse recapitulatiesessies. Dus toen Meredith Lynne Photography en Valerie Denise Photography deze fotoshoot, georganiseerd door voormalig Bachelor-deelnemer Caila Quinn, stuurden voor een aantal van haar vrienden van de show, konden we niet snel genoeg ja zeggen! Samen met Caila herken je misschien Amber James, Lauren Himle, Shushanna Mkrtychyan en Jen Saviano, die Rebecca Schoneveld-bruidsjurken aantrokken toen ze Camel Safari Park in Las Vegas verkenden. De meisjes hebben ook prachtige prints gemodelleerd die zijn gemaakt door Simply Jessica Marie om te worden geveild ter ondersteuning van SheLift, een meisjesorganisatie die is opgericht door Bachelor Nation-zus Sarah Herron. Kamelen, jurken en je favoriete vrijgezellenbabes? Geen slechte manier om de week te beginnen!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar