Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

opzicht overweldigend

Enviado por Banning 
opzicht overweldigend
19-November-2020 02:26
Begin niet met het kopen van trouwjurken zonder een plan. Denk aan uw agenda, uw bruiloft en uw onderkleding om een ??geslaagde winkelervaring te garanderen.

Winkelen voor Simple Wedding Dresses trouwjurken kan een van de meest opwindende onderdelen zijn van het plannen van een bruiloft. Maar het is altijd het beste om voorbereid te zijn, en er zijn een paar dingen die u moet overwegen voordat u op pad gaat voor een dagje kleding kopen. Gewapend met een paar tips, kan elke bruid de ideale winkelervaring voor jurken hebben.

Het zou mooi zijn als elke bruid haar perfecte jurk zou vinden in de eerste winkel die ze bezocht. Helaas duurt het vinden van een jurk vaak iets langer dan dat. De meeste bruiden passen meerdere jurken voordat ze 'die ene' vinden. Reken erop dat je een hele dag nodig hebt om de perfecte jurk te vinden, en onthoud dat het passen van een tiental jurken in de kleedkamer fysiek uitputtend kan zijn. Het is een hele dag aangelegenheid, dus plan de tijd voor het kopen van je trouwjurk dienovereenkomstig.

Verschillende Flower Girl Dresses bruiloften hebben verschillende lichtomstandigheden. Strandbruiloften zijn doordrenkt van de zon. Winterkerkbruiloften worden verlicht door kaarslicht. Probeer indien mogelijk een verlichtingslook voor een trouwjurk te kiezen die bij uw locatie past. Als je bruiloft buiten plaatsvindt, cre?er dan die sfeer door naast een raam te gaan staan ??in toekomstige bruidsjurken. Als je een romantische bruiloft bij kaarslicht organiseert, zoek dan een slecht verlichte hoek van de winkel. Dit is de beste manier om te bepalen of uw favoriete jurken er goed uitzien op uw grote dag.

Als je in Columbus winkelt voor een designer trouwjurk, breng je veel tijd door in de kleedkamer. Er kan een adviseur aanwezig zijn om u te helpen, dus zorg ervoor dat u ondergoed draagt ??waarin u zich prettig voelt. Probeer ook onderkleding voor formal dresses een trouwjurk te kiezen die gelijkmatige lijnen onder je favoriete kledingstijlen zal cre?ren. Draag geen felgekleurde bh's of bh's met ingewikkelde bandjes. Draag in plaats daarvan neutrale tinten en strapless bh's. Dat zorgt voor een prettige kleedkamerbeleving.

Ik wilde iets eenvoudigs en betaalbaars, maar ik wilde ook dat het uniek, elegant en bohemien zou zijn. Ik was verliefd op de jurk die ik droeg en kocht hem binnen 24 uur nadat ik hem had gezien, een maand voor de bruiloft. Het was beslist de bedoeling.

Heb je tradities in je dag verwerkt?
Rich en ik zijn opgegroeid in verschillende landen - Rich in Laos en ik in India - dus hebben we een aantal interculturele tradities in onze bruiloft verwerkt. We hadden een Baci-ceremonie. Het is een traditionele Laotiaanse zegenceremonie om speciale gelegenheden te vieren waarbij Festkl?nningar G?teborg iedereen in de kamer een touwtje om onze pols bindt en een gebed zegt.

Het uitgangspunt bij het plannen van deze shoot was de kleur. We wisten dat we tinten paars wilden gebruiken, van donker naar licht, zonder een volledig monochromatische shoot te zijn. Naarmate de tijd verstreek, kozen we ervoor om ons te concentreren op wit als een dominante tint, met lila voor de outfits van de bruidsmeisjes, gouden accenten en groen, door ons gebruik van gebladerte.

Af en toe kunnen koppels te "positief" zijn, denkend dat er zeker niets ergs zal gebeuren, maar helaas is dat niet altijd zo! Noemi Bellante, Wedding Planner Toscane (Itali?), wil je uitleggen hoe belangrijk het is om een ??effici?nt en mooi plan B-huwelijk voor te bereiden, en er daarom voor te zorgen dat je bruiloft onder alle omstandigheden perfect is!

In samenwerking met Noemi heeft Want That Wedding 7 regels opgesteld voor een perfect plan B-huwelijk om je te helpen!

Nadenken over wat er mis kan gaan en elk detail plannen is het startpunt om je kalm te voelen over je bruiloft - aangezien er altijd een kans is dat het weer niet aan jouw kant kan staan ??en dat er iets mis kan gaan!

Plan B is een integraal onderdeel van de huwelijksplanning en kan zeker niet ge?mproviseerd worden in een paar uur of slechts enkele dagen voor uw huwelijk; het moet maanden van tevoren worden voorbereid, zodat uw grote dag zal zijn zoals u altijd al gedroomd heeft! De inrichting van elke locatie, met speciale hoezen om je te beschermen tegen zon of regen, is niet alleen voor jou, maar ook voor je gasten: het zou niet leuk zijn om ze na zoveel tijd in de regen weg te zien rennen. tijd om je voor te bereiden op je trouwdag!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar