Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

bruiloft een proefrit

Enviado por Banning 
bruiloft een proefrit
20-November-2020 03:05
Hoe zou u uw esthetiek omschrijven?
Toen ik begon met het ontwerpen van bruidsjurken, was mijn enige doel om jurken te maken die ikzelf Galajurken Rotterdam en mijn vrienden zouden willen dragen. Voor mij moet een bruidsjurk een gevoel van luchtigheid, authenticiteit en een gestroomlijnd silhouet hebben. Ik vind het ook leuk om modern met vintage te trouwen, zoals een oud, vergeeld kant er naast helderwit katoen uitziet. Elke collectie is een zoektocht naar een mooie balans tussen droom en eenvoud.

Kun je iets zeggen over je ontwerpproces?
Elke dag is een gelegenheid om inspiratie op te doen. Natuurlijk kijk ik naar het verleden van de mode - het fijne stikwerk op de jurken van Marie-Antoinette, de vindingrijkheid van Jeanne Lanvin - maar het gaat ook heel erg om de vrouwen van vandaag, ze observeren en ernaar streven te begrijpen waarom ze zich mooi voelen. Als ik een idee heb voor een jurk, documenteer ik er alles over en laat het dan rusten. Terwijl ik dit doe, maak ik een Dance Shoes collectie waaruit ik op elk moment kan trekken, iets kan toevoegen en aanpassen. Pas als ik voel dat een ontwerp compleet is - als alle elementen zoals textiel, lijnen en details aanwezig zijn - besluit ik het te schetsen. Ik zal zoveel schetsen maken als nodig is totdat het overeenkomt met wat ik me had voorgesteld.

Winkelen voor trouwjurken kan een van de meest opwindende onderdelen zijn van het plannen van een bruiloft. Maar het is altijd het beste om voorbereid te zijn, en er zijn een paar dingen die u moet overwegen voordat u op pad gaat voor een dagje kleding kopen. Gewapend met een paar tips, kan elke bruid de ideale winkelervaring voor jurken hebben.

Het zou mooi zijn als elke bruid haar perfecte jurk zou vinden in de eerste winkel die ze bezocht. Helaas duurt het vinden van een jurk vaak iets langer dan dat. De meeste wedding dresses bruiden passen meerdere jurken voordat ze 'die ene' vinden. Reken erop dat je een hele dag nodig hebt om de perfecte jurk te vinden, en onthoud dat het passen van een tiental jurken in de kleedkamer fysiek uitputtend kan zijn. Het is een hele dag aangelegenheid, dus plan de tijd voor het kopen van je trouwjurk dienovereenkomstig.

Verschillende bruiloften hebben verschillende lichtomstandigheden. Strandbruiloften zijn doordrenkt van de zon. Winterkerkbruiloften worden verlicht door kaarslicht. Probeer indien mogelijk een verlichtingslook voor een trouwjurk te kiezen die bij uw locatie past. Als je bruiloft buiten plaatsvindt, cre?er dan die sfeer door naast een raam te gaan staan ??in toekomstige bruidsjurken. Als je een romantische bruiloft bij kaarslicht organiseert, zoek dan een slecht verlichte hoek van de winkel. Dit is High Heels de beste manier om te bepalen of uw favoriete jurken er goed uitzien op uw grote dag.

Als je in Columbus winkelt voor een designer trouwjurk, breng je veel tijd door in de kleedkamer. Er kan een adviseur aanwezig zijn om u te helpen, dus zorg ervoor dat u ondergoed draagt ??waarin u zich prettig voelt. Probeer ook onderkleding voor een trouwjurk te kiezen die gelijkmatige lijnen onder je favoriete kledingstijlen zal cre?ren. Draag geen felgekleurde bh's of bh's met ingewikkelde bandjes. Draag in plaats daarvan neutrale tinten Homecoming Kl?nningar en strapless bh's. Dat zorgt voor een prettige kleedkamerbeleving.

Pak je tent in (zorg ervoor dat je er een koopt uit een reeks tenten voor op het strand, want ze verschillen in een aantal opzichten van normale tenten) en neem de snelle veerboot 70 mijl ten westen van Key West naar Fort Jefferson, een oud fort dat is omgebouwd. Nationaal Park. Bekijk voordat je een tent kiest eerst deze kopersgids voor strandtenten bij Seaside Planet, aangezien elke tent voor een ander doel is gebouwd.
Verken het overwoekerde, colosseumachtige fort en snorkel overdag in turquoise wateren; Kom dan 's nachts tot rust op een van de weinige campings aan het strand. We horen de sterren daar beneden zijn noten.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar