Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

kleur aan hun trouwjurk

Enviado por Banning 
kleur aan hun trouwjurk
24-November-2020 02:43
Het kan een uitdaging zijn om uw bruiloftskapsel goed te krijgen. Er zijn veel dingen die u moet overwegen voordat u een trouwstijl kiest. Het kan een beetje ontmoedigend www.cindydressy.co.nz zijn om te kiezen tussen haar omhoog, haar omlaag of zelfs half omhoog half omlaag bruiloftshaar.

U wilt er op uw best uitzien, dus welke past het beste bij u? Het is goed om rekening te houden met uw haarlengte wanneer u voor een haarstijl voor een bruiloft gaat. Moet je dikte of lengte toevoegen met haarextensies of heb je genoeg haar om de look te krijgen die je nodig hebt? En nogmaals, heb je bij het kiezen van een up-do voor je Plus Size Wedding Dresses bruiloftshaar wat extra dikte nodig? Haarextensies kunnen je look echt veranderen, dus ze zijn het overwegen waard.

Of hoop je dat het haar lichter aanvoelt, met je eigen lokken, maar gestyled in een fantastische bruiloftskapselstijl? Zoek inspiratie op Google en begin elke dag met het dragen van je haar in verschillende haalbare trouwstijlen. Krijg fotografisch bewijs van de stijlen en zoek BALLKLEIDER uit wat het is met je haar opzij of naar beneden met een scheiding aan de zijkant die je mooi vindt. Laat dit dan opnemen in uw bruiloftskapsel wanneer u naar uw bruiloftskapper gaat en met trots een professioneel bruidskapsel draagt, wetende dat u de juiste beslissing voor u hebt genomen!

Als je je niet volledig wilt committeren aan een volledig zwarte trouwjurk, is een goed compromis kiezen voor een mix van zwarte en witte kleuren. Dit zorgt niet alleen voor een unieke trouwdag-look, het behoudt ook de traditionele witte kleuren terwijl je toch wat drama aan je jurk kunt toevoegen. Je kunt de zwarte kleur zo zwaar of licht gebruiken als je wilt, of zelfs een eenvoudige overlay van zwart kant voor een elegante look.

Afhankelijk van hoeveel zwart je aan je look wilt toevoegen, kunnen een paar zwarte accessoires een mooie en onvergetelijke trouwdag samenstellen. Je kunt ervoor kiezen om je jurk te combineren met je favoriete zwarte paar schoenen of zelfs met een zwarte bruidssluier. Een van de gemakkelijkste manieren om deze trend te omarmen, is met zwarte sieraden die ook een beetje sprankelen, zoals kettingen, oorbellen, armbanden of haaraccessoires.

“James en ik zijn op 21 juni 2014 in Witney Oxfordshire getrouwd. Ik liep door het gangpad in een paar gouden Christian Louboutins en mijn prachtige op maat gemaakte Suzanne Neville-jurk - het was echt mijn droomjurk.

Voor onze huwelijksreceptie kozen we Caswell House, een 15e-eeuws herenhuis met onlangs gerestaureerde middeleeuwse schuren, oude boomgaard, ommuurde tuinen en gazons die zich uitstrekken tot aan de gracht. Het was de perfecte plek om onze midzomerbruiloft te houden, het had de rustieke charme van het land met alle finishing touches en elegantie van een statig huis. Een zomerbruiloft betekende ook dat ik mijn favoriete bloemen, pioenrozen en hortensia's kon hebben.

Ik koos voor een kleurenschema van Soft Blush Pink & Cream met accenten van goud. Om ons Parijse voorstel te weerspiegelen, was de dag gevuld met Franse invloeden, waaronder macaron-gunsten uit Laduree Paris, Franse fans die als plaatskaartjes werden gebruikt en Franse wijnen werden de hele middag ingeschonken. Als toetje serveerden we onze 5-laagse blush pink bruidstaart versierd met parelglazuur Brautkleider Wien en verse bloemen.

Het strijkkwartet van de kerk bleef de hele middag onze gasten vermaken in de tuinen, terwijl ze champagne dronken. 'S Avonds hadden we een live band die de festiviteiten gaande hield tot in de vroege uurtjes. "
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar