Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

trouwjurk te besteden

Enviado por Banning 
trouwjurk te besteden
07-December-2020 03:01
Iets dat een bruid vaak zal vergeten, is het feit dat je jurk waarschijnlijk moet worden aangepast. Of je nu een jurk direct uit het rek koopt Scarpe of er een bestelt via een ontwerper, er zijn bijna altijd aanpassingen nodig om ervoor te zorgen dat de jurk perfect bij je past.

Sommige studio's bieden aanpassingen rechtstreeks in huis aan, andere geven je een lijst met aanbevolen naaisters en andere laten het helemaal aan jou over.

Over het algemeen kunt u verwachten dat ten minste een paar honderd dollar naar wijzigingen gaat.

Onze grootste tip als het gaat om het budget voor je trouwjurk? Bekijk en pas alleen jurken die binnen uw prijsklasse vallen. Pas nooit een jurk aan die ver verwijderd is van uw budget, want als u hem nooit past, zult u er nooit verliefd op worden!

Winkelen in trouwjurken kan leuk zijn. Maar het kan ook stressvol zijn, vooral als je jezelf niet als een typische bruid ziet. Ik heb veel van mijn vorige bruiden tegen me laten zeggen dat ze de Robes de Bal ervaring van het winkelen niet leuk vonden, en velen veranderden hun tactiek en gingen in plaats daarvan online winkelen. Ik vroeg ze waar ze hun jurken gingen kopen, en ze vertelden het me. Dus nu deel ik de resultaten met jullie! Hier zijn enkele van de beste plaatsen om online een trouwjurk te kopen voor je schaking:

Disclaimer: dit bericht bevat gelieerde links. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht, maar ik kan een kleine commissie verdienen die helpt bij het kopen van konijntjes als je deze links gebruikt om iets te kopen. Het is echt een overwinning voor iedereen.

Als je een avontuurlijke vlucht hebt, zou je kunnen besluiten dat je niet te veel wilt uitgeven aan een jurk die heel goed weggegooid kan worden. En als je nog meer opties voor de mix wilt toevoegen, zoek dan naar "witte maxi-jurken" in plaats van trouwjurken en je zult nog meer opties vinden.

Meer dan een kwart van de paren in de VS meldt dat ze schulden hebben gemaakt om hun huwelijk te betalen. U hoeft niet een van hen te zijn!

Uw huwelijk gaat over uw liefde en uw partnerschap, en uw leven samen in het rood beginnen is niet ideaal. Hoe meer geld u van uw huwelijksuitgaven afsnijdt, hoe meer u ze nog lang en gelukkig zult moeten lanceren.

Als u geen groot budget heeft voor uw bruiloft, kunt u nog steeds een leuk en gedenkwaardig feest houden op een betaalbare trouwlocatie zonder in te boeten op uw spaargeld of uw creditcards te maximaliseren. Lees verder voor goedkope planningsstrategie?n en tips om u te helpen uw leven als team op een gezonde financi?le basis te beginnen.

Waar u ook bent, u hoeft niet het gemiddelde uit te geven, zelfs niet in het glamoureuze Manhattan. Je moet gewoon creatief worden met je Party Dresses keuzes en enkele van de onderstaande strategie?n en idee?n bedenken.

Aan het begin van het jaar hebben we onze nieuwsbrieflezers aangemoedigd om een ??uitdaging aan te gaan en iets nieuws te proberen. Nou, ik (Kathy) nam dat advies ter harte en ben in een enorm project gebeten - ik stemde ermee in om een ??bruidsjurk te maken voor het nichtje van mijn lieve vriend! Ik heb een drukke baan als redacteur van Sew Beautiful, maar ik kon de uitdaging gewoon niet weerstaan. De bruiloft is in mei en ik heb besloten om te bloggen over mijn vorderingen terwijl ik elk onderdeel van de jurk tot de grote dag aanpas. Ik denk dat het een leuke manier zal zijn om alle kennis die ik opdoe met je te delen - om nog maar te zwijgen over het feit dat ik onderweg zeker wat aanmoediging nodig zal hebben!

Je moet beginnen met een plan, dus help de schmuck bruid bij het kiezen van een ontwerp. Sarah Grace kwam naar me toe met verschillende foto's en een fundamentele "droom" in gedachten. Ik luisterde aandachtig en begon te schetsen. Na hier en daar een paar aanpassingen te hebben gedaan, zijn we op het perfecte ontwerp voor haar beland. Ze wil een bijna rugloze, strapless jurk met een fit & flare, trompetachtige rok en een ondiepe sleep. Bij het plannen van je ontwerp moet je er zeker van zijn dat het realistisch is voor het lichaamstype van de bruid - gelukkig voor mij past het figuur van Sarah Grace perfect bij haar droomjurk. Vervolgens kocht ik een combinatie van patronen met een basisvoorkeur voor de boven- en onderkant van de jurk.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar