Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

promesso di permetterci

Enviado por Banning 
promesso di permetterci
12-December-2020 02:31
We willen u graag verzekeren dat ons doel elke dag is om u de veiligste bruidssalon te bieden waar u van uw ervaring kunt genieten. Ultimate Bride verhoogt onze waakzaamheid met betrekking tot schoonmaakprotocollen en veiligheidsmaatregelen over de hele linie. We verhogen de diepte en frequentie van deze schoonmaakbeurten om een ??veilige omgeving te blijven bieden voor ons personeel, bruiden en gasten. We praten dagelijks met onze teamleden om ervoor te zorgen dat niemand ziek naar het werk komt, en we hebben gesproken met elk teamlid dat binnenlands / internationaal heeft gereisd om zichzelf na terugkeer in quarantaine te plaatsen.

Aan onze huidige ultieme bruiden. Maak je geen zorgen, Ultimate Bride heeft Türkische Abendkleider contact gehad met al onze ontwerpers (enkele van de beste ter wereld) en we zijn gerustgesteld op onze leverdata!

Aan onze toekomstige ultieme bruiden. Onze ontwerpers hebben Ultimate Bride aangemoedigd om toekomstige bruiden te laten weten dat bruidsjurken voor 2020 en daarna geleverd zullen worden. Houd er rekening mee dat het vervaardigen van jassen op maat enige tijd kost, dus kom alsjeblieft eerder dan later. Ultimate Bride beperkt onze afspraken en vraagt ??onze toekomstige bruiden om hun gasten te beperken om de risico's voor ons team, bruiden en gasten te verminderen.

Ons team, bruiden en ontwerpers maken deel uit van onze Ultimate Bride-familie. De collectieve veiligheid van alle drie is voor ons altijd van het grootste belang. We blijven deze kwestie volgen via lokale en nationale gezondheidsorganisaties en onze gedachten blijven bij iedereen die momenteel door dit vreselijke virus wordt getroffen.

Laure de Sagazan introduceert nieuwe esthetiek en allure en herdefinieert de bruiden van vandaag en morgen. Ze lanceerde haar Maison de couture met een gepassioneerd doel: een uitzonderlijk vakmanschap promoten en een nieuwe visie op de bruiden bieden.
Ouderwetse liefhebber, bewonderaar van een vervlogen tijdperk waarin vakmanschap, design en savoir faire nauw met elkaar verweven zouden zijn, Laure drukte haar stempel op de bruidssfeer en definieerde de essentie van haar stijl. Vederlichte jurken, po?tische inspiratie, moderniteit met een nonchalante knipoog naar het verleden;

Trouwverkopers houden de niet-restitueerbare houders niet omdat ze een a ** hole willen zijn. Ze houden zich aan hun contracten omdat de toekomst van hun bedrijf er letterlijk van afhangt. Zou ik liever in de financi?le positie verkeren om de niet-restitueerbare houders van mijn klanten aan hen terug te geven? Natuurlijk! Ik weet zeker dat mijn vrienden + collega's in de bruiloftsbranche het daar ook mee eens zijn. Maar de Quincea?era Kleider meeste eigenaren van kleine bedrijven zijn gewoon niet in de financi?le positie om dat te doen, vooral degenen onder ons die dit fulltime doen zonder ander inkomen om op terug te vallen. Ons drukste en meest winstgevende seizoen van het jaar is weggevaagd door deze pandemie en er komen in de nabije toekomst eenvoudigweg geen inkomsten binnen voor verkopers in de bruiloftsindustrie. We plannen misschien een heel jaar aan bruiloften opnieuw in en, met al die verschoven bruiloften, zullen we in 2021 niet de mogelijkheid hebben om nieuwe klanten te boeken. We voelen absoluut de financi?le druk, zowel dit jaar als waarschijnlijk de meeste van het volgende jaar ook. Bruiloftverkopers moeten zakelijke beslissingen nemen die ons het hoofd boven water houden en waarmee we onze klanten kunnen blijven bedienen als deze crisis voorbij is. We Bridesmaid Dresses 2020 bevinden ons absoluut in de overlevingsmodus.

Als je het geluk hebt een bruiloftverkoper te hebben die je in deze ongekende tijd wat verlichting kan bieden, is dat geweldig! Maar vergeet niet dat elke bruiloftverkoper zich in een andere positie bevindt en dat we allemaal beslissingen nemen om te overleven. Schreeuw niet iemand op sociale media uit en doe niet smerig als uw leverancier terugvalt op zijn contract. Het is niet persoonlijk, dat beloof ik. Zoals ik al eerder zei, is er geen "goed" of "fout" in deze situatie en de meeste leveranciers werken zo hard om flexibel en begripvol te zijn voor de behoeften van hun klanten. Onthoud dat uw bruiloftsverkopers mensen zijn en dat ze hun best doen. Het is belangrijk om je best te doen om ze halverwege te ontmoeten en ook flexibel te zijn. Er zijn 365 dagen in een jaar, dus het Flower Girl Dresses is zeker mogelijk om een ??verzetsdatum te vinden die voor jullie beiden werkt - zolang jullie beiden flexibel blijven.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar