Bienvenido! Entrar Crear un nuevo perfil

Avanzado

had ik nog een heel jaar hardlopen

Enviado por Labi1995 
had ik nog een heel jaar hardlopen
16-April-2018 04:53
De aanpak van La Sportiva is geweldig wanneer een product echt het doelwit is in zijn categorie. Vooral de mutant is hiervan een voorbeeld. Het is een unieke en hoogwaardige Nike Roshe Run Womens schoen die goed presteert en zoals bedoeld. Er is geen reden om zo'n schoen te updaten, tenzij je nieuwe en aanzienlijk betere materialen of ontwerpidee?n hebt. Voor de Helios daarentegen is het zover. Hoewel er wel wat goede dingen voor nodig zijn, moet het Morpho Dynamic buitenzoolontwerp met de veel te veel blootgestelde tussenzool gaan Nike Air Zoom Mariah Flyknit Racer Mujer en is het zijn nuttige levensduur als technologie voorbij. Ik zou voorstellen dat La Sportiva de Skylite nieuw leven inblaast (iRunfar-bespreking van de Skylite uit 2009; oh de dagen dat 12,1 oz "vrij lichtgewicht" was) en een vergelijkbare tussenzoolhoogte gebruiken als de Helios, maar met de volledige rubberen buitenzool van de Skylite of iets dergelijks met lagere hijshoogte ontworpen voor drogere paden en racen, maar met La Sportiva's conceptontwerp voor berglopen. Zoals het is, zijn de Nike Roshe Run Womens Helios SR en 2.0 leuke quasi-minimalistische schoenen met kleverig rubber die geweldig werken op soepeler paden en korte kleine klauterpartijen, anders dan dat, voor mij hebben ze op de plank gezeten. Ja, helaas is het nu februari en een best of 2016 bericht is oud nieuws, maar beter laat dan nooit. Terwijl de dingen voor mij een beetje Nike Air Max 90 Mujer Negras lichter waren op het bloggen, had ik nog een heel jaar hardlopen, racen en mocht ik tonnen nieuwe schoenen en uitrusting uitproberen. Ik liep de Carlsbad Road Marathon in januari, Gorge Waterfalls 100k in april, Quad Rock 50 mijl in mei, Bighorn 100 mijl in juni, Fat Dog 120 (DNF op 80 mijl, 25 uur in) in augustus en de North Face 50 mijl in Adidas Stan Smith Womens december in San Francisco. Al met al was het een goed jaar van verbetering en ik bleef meer leren over mezelf als persoon en hardloper. Enkele grote doelen van de tap voor dit jaar en in de hoop de zaken goed te beginnen in de LA Marathon in maart (ondanks een recente blessure-tegenslag vorige week, mijn eerste in 3 jaar).
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Picar aquí para entrar